behind the scenes!

Otsikko kertoo aika lailla kaiken tarvittavan. Bloggareita aika usein arvostellaan diivailusta, mutta uskokaa tai älkää, tää on kaikkee muuta. Mulle meni pikku hetkinen kun kävin mun asukuvien kuvailuja läpi viime kesän ajalta eikä menny kuulkaa kauan, kun löysin mitä kivoimpia aarteita. Melkeen harmittaa, kun yleensä poistan kaikkein kamalimmat epäonnistuneet yksilöt, mutta ehkä se säästää teidän silmiänne sen verran. Ideana siis "behind the scenes" - tältä se kuvailu oikeesti suurimmaksi osaksi näyttää, kun vaan murto-osa päätyy tänne blogin puolelle.

Jäätyneen keskittyneestä ilmeestä päätellen näin jotain erittäin komeeta kello 15:ssa.


Oon pelottava...
...ja samalla menolla jatketaan!

Missä mun naama?

Akrobatiaa!

Mua ei siis oo ikinä ennen varmaan hävettänyt niin paljon kuin tona tuulisena päivänä, kun mun helmat lennähti korviin asti ehkä kertaa miljoona.
"Hello there!"
Kauniit simmut meikällä

Mitä hittoo täsä tapahtuu??

Yhteenveto: tuuli on yleisin vihollinen. Myös hauska henkilö kameran takana aiheuttaa mitä parhaimpia otoksia.

In English: Yeah, definitely behind the scenes... This is all you need to know.

8 kommenttia:

  1. Hahahaha ihana postaus!:D Noi epäonnistuneet kuvat on kyllä nii tuttua, monta kertaa käyny jopa niin ettei ykskään kuva oo onnistunu eikä koko päivän asu päädy blogiin ollenkaan:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksii nea! ei sitä liian kriittinen saa olla! :)

      Poista
  2. Just hyvä postaus! Varsinkin toi ensimmäinen kuva on mun mielestä tosi onnistunut! Siis ihan oikeesti (:
    Tykkäsin muuten enemmän siitä, kun kommentit aukes erilliseen ikkunaan! Sillon pysty jotenkin paremmin avaan usemman postauksen kommentit ja samal selaan sitä blogii, kun nyt täytyy aina palata takaisin edelliselle sivulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! Musta se oli aika hauska tilannekuva XD
      Mä itse tykkäilen kyllä ehkä enemmän tällä lailla, joten varmaan jatkan kommenttiosuutta kuten tähänkin asti. Nää vastaukset saa laitettua suoraan kommentin alle mikä helpottaa niihin vastailua, mitä ei ollut uusi ikkuna -tekniikassa :)

      Poista
  3. Toinen kuva paras :D ja tiiän ton hameen-korviin-nousemis-tunteen, olin just kesällä kerran menossa minihameessa hansaan siitä eerikin- ja kristiinankadun kulman sisäänkäynnistä ja kun siinä on ne ns. puhaltimet just oven sisäpuolella ja peilit molemmilla sivuilla ni katoin peiliin ja VOI VIDU, mun hame oli suunnilleen vyötäröllä siinä vaiheessa ku joku helvatan vyö ja aivan kaikki näkyy ja takana tulee puol turkua. En kestäny vaan juoksin pois. Että luota vaan, multa riittää sympatioita...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitti :D iha mahtikommentti, pystyin kuvittelee tilanteen niin hyvin! voi sua ku muutkin näköjään kärsii tästä ongelmasta xD

      Poista
  4. mua naurattaa jun sun akrobatia kuvassa mies kattoo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se sii yks hauskinta olikin :D muaki naurattaa niipal

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs