cold sunday

Muokkailin ulkoasuu vähä uusiksi, mitä tykkäätte? Must iha jees vaihteluu!






Pärstäkuvia tältä päivältä! Kävin iskällä vähän vierailemassa tälleen sunnuntain piristykseksi, mutta muuten mun viikonloppu on tosi villisti kulunut nenä hissankirjassa kiinni... On tää koeviikko sydäntä lämmittävää! Onneksi mulla ei ole ylppäreitä, mihin pitäisi lukea. Tosin, vaikka koeviikko ei olekaan ihan niin nannaa, onneksi se alkaa ihan rennosti. Kotiesseetehtävän takia huomisessa hissankokeessa tulee tehdä vain yksi essee ja tiistaina mulla onkin kivasti vapaapäivä! Pieniä juttuja, mutta silti piristää. Siltikin perjantainen biologia karmii mua aika pahasti, sillä niillä tunneilla ei turhan paljoa tullut tehtyä hommia...

Alkaa pikkuhiljaa olla tammikuu paketissa.. Pari kuukautta huhtikuuhun! Kevät mä odottelen sua.

In English: School sucks and exam week takes all my energy. History and biology why oh why? All my weekend have been full of studying. How nice it is huh.

January is almost over! Only two months until April yes! Spring I'm waiting for you.

4 kommenttia:

  1. Tää on tosi kiva ulkoasu! Tosin ois ehkä viel kivempi jos laittaisit banneriin omia kuvia niin se kertois enemmän blogin sisällöstä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän ja kumarran ! Ja pitää miettiä, ehdin jo kiintyä noihin haha :D

      Poista
  2. ota toi sininen tuolta ylhäältä pois, se hämmentää mua. :D koko valkonen ois kivempi. :) ja onnea koeviikkon ! ;) monesko bilsan kurssi ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei täst mallista saa sitä pois :( mut must se on ihan hauska haha. ja sitä mä tartten ! bilsa nelonen et peukut pystyyn pe aamuna XD

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs