lattekahvit tintåssa

Väsynyttä viikonlopun loppua kaikille! On tietty fiksujen mahti-idea tulla päivittämään blogia ekaa kertaa yli viikkoon yhdentoista aikoihin sunnuntai-iltana, joten täällä mä oon!




Voin aika rehellisesti kertoa, että mun arki on aika pirun väsyttävää. En jaksa paljoa ajatella blogia, sosiaalistumista tai sanotaanko yhtään mitään, mä vaan jatkan päivästä toiseen suht samalla kaavalla kuin aina ennenkin; aikainen herätys, kouluun, liian myöhään kotiin, ruokaa, läksyjä ja ehkä vähän treenaamistakin - ja sitten takaisin sänkyyn. Mielenkiintoista, eikö niin? No, mulla ainakin energia loppuu niillä 8-16 koulupäivillä, joten eipähän ainakaan ole kysymysmerkki se, mihin aikansa päivisin käyttäisi.

Kuitenkin, viikonloput on mun viikkojen valopilkkuja pitkien yöunien sekä rentoutumisen kanssa! Tähänkin viikonloppuun mahtui perheen kanssa olemista sekä kavereiden näkemistä - esimerkiksi tänään treffattiin Jennan kanssa keskustassa kahvittelun merkeissä. Tytsyllä oli alekuponki Tintåån, joten käytiin katsomassa vähän paikkaa, kumpikin ekaa kertaa. Itse kyllä pidin paikkaa oikein viihtyisänä, joskin en ihan kahvilaksi soveltuvana. Voisi joskus käydä vaikka syömässä jotakin...

In English: My weekdays are so boring; just school, homework, sleep and maybe some training too. Do you know how exhausting it is to sit in school like 8 hours? Ah those 8am-4pm school days - I hate you.

Today I met my beautiful friend Jenna and we went to restaurant called Tintå. We had so much fun! Tintå was also pretty lovely place, not a great place for coffee maybe, but I have to get there to eat sometime! Quite cute place haha.

5 kommenttia:

  1. missä toi paikka on turussa ? (: näyttää ihanan talviselta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan jokirannassa, siinä talossa missä on niitä hienoja taloja XD blankon kanssa samassa kulmassa, pienen matkan päässä cafe artista :)

      Poista
  2. tintåssa on ne rumat värikkäät jouluvalot ulkona ympäri vuoden <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei nyt mä tiiän missä se on ! :D ne on häirinny mua aina, en oo vaan ikinä tajunnu et siellä sisällä vois olla jotain kivaa. :D

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs