mä elän vielä viime vuodessa

Jes, kotona ollaan! Tää keskiviikko kului autossa istuessa ja matkapahoinvointilääkkeiden takia olo on yhä vähän tokkurainen. Meni päivä vähän hukkaan, kun tuli nukuttua koko päivä... Kuitenkin, oma kone kullan kallis, eikös niin? Kaks viikkoa siitä kun viimeksi oon kunnolla päässyt bloggaamaan, on ne ajoituspostaukset sekä sukulaisten hidas netti aika jees. Te ette tiedä, miten mä oon ikävöiny omaa toimivaa teknologiaa.

Tein koko viikon töitä ja mulla alko loma nyt !!! ja näköjään aloitan sen vatvomalla menneitä ja fiilistelen jouluaattopäivän kuvia ja ennen kaikkea ruokia. Oon reilun viikon myöhässä mut jaa.







Tykkäilin aika paljon tosta mun asusta, kun trikoota on tarpeeksi ni hyvin venyy! Hehe. Yritin aamun kiireessä saada tukkaan jotain aikaseksi, mutta äiti oli vieny mennessään paremman kiharrinraudan, joten kävi vähän silleen ja tälleen.

Mulla oli kokonaisuudessaan aika muksa joulu, vaikkei sitä kunnon joulufiilistä ihan tavoitettukaan! Paketit vähenee, vyötärö kasvaa ja loma lyhenee, eikös se niin mene?

In English: I just can't understand it's 2013 already! Just can't haha. I'm still living in 2012 and christmas lol.

2 kommenttia:

  1. oot iida ihan sika nätti noissa kuvissa ! (: ja noi ruuat. mun sydän sulaa vain katsellessa niitä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti doukkis :) ah nii munki suli, ruoka elämäni rakkaus

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs