vanhat 2013

Tanssit alkoivat perjantaina aamupäivällä, kun tanssittiin ensiksi omalla koululla. Mulla ei päässyt paikalle ketään kuvaajaa koululle, joten luonnollisesti mulla ei myöskään ole siis aamupäivältä mitään kuvamateriaalia. Kuitenkin, haaveilin, että saisin Dianalta ja ehkä myös Hetalta parisen kuvaa, mutta tällä hetkellä mennään vain illan kuvilla. Lotta tuli paparazziksi ihan mua varten Logomoon, missä meillä oli tanssit sukulaisille!





Ennen tansseja oli pieni hetki aikaa mahdollista valokuvausta varten, jolloin pääsin vähän poseeraamaan. Mua vähän harmittaa vieläkin, etten saanut yhtään yhteiskuvaa kaverien kesken ennen tansseja tässä hieman paremmassa valaistuksessa, taisi tulla vähän kiire aikataulun kanssa. Mulla oli myös viime hetken ramppikuume, joten ei tullut paljoa mietittyä niinkin turhia juttuja, kuin yhteiskuvat muiden prinsessojen kesken :-D Keskityin pitämään hymyn kasvoilla perhepotrettien ajan, haha!

Logomon valaistus on tunnetusti surkea, joten ilman salamaa oli koko kuvaaminen aika mielenkiintoinen homma. Kävi vähän Lottaa sääliksi, mihin hommaan mä sen pistin!


Tanssien loputtua ja kun koko homma alkoi vihdoin olla ohitse, etsin pari kaveria kainaloon. Mua melkein itketti (siis naurusta) katsoa osaa mun ja Roopen yhteiskuvista, sillä oltiin aika kuvauksellinen tanssipari! Vuorotellen kummallakin silmät kiinni tai katse kääntynyt muualle. Tais kumpikin olla vähän helpottunut tanssien loputtua tai sitten vain alkoi keskittyminen olla jo liian vaikeeta. Huomaa muuten, että alkaa stressi pikkuhiljaa olemaan ohi, kun oikein alkaa hymyäkin tulemaan huulille. Amandan kanssa saatiin pari kuvaa, ennen kun pitikin jo kiirehtiä vaatteiden vaihtoon - laivan lähtöön taisi tanssien loputtua olla puoltoista tuntia aikaa!

Mä henkilökohtasesti odotin mun omia vanhojen tansseja useamman vuoden ajan - siitä lähtien, kun näin ekat tanssit 13 vuoden ikäisenä, joten tietty mulla oli odotukset aika korkealla. Täytyy myöntää, että taisi koko homma olla vähän pettymys tai tarkemmin ajatellen, shokki. Koko homma oli ohi niin pian, ettei siitä ehtinyt stressiltä edes nauttia. Onneksi en tuhlannut omaisuutta mekkoihin tai laittautumisiin, sillä oisi muuten harmittanut ja aika hemmetisti. Jatkojen jälkeen kotiin päästyä mietin että helkkari, onko tää nyt jo oikeesti ohi ja täytyy olla koulun vanhin? Tässähän iskee ikäkriisi!

In English: My day as a princess is finally over! That day was maybe the most stressful and busiest day of my whole life and I'm so glad it's over and just a nice memory.

4 kommenttia:

  1. musta toi mekko sopii sulle ihan uskomattoman hyvin ja se on vielä kaiken lisäksi tosi ihana ! :D sulla kävi tosi hyvä munkki kun sait mekon perhetutuilta/sukulaisilta lainaksi ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) mäki tunnen itteni aika onnekkaaks ton suhteen :D kerranki hyvä tuuri!

      Poista
  2. Tosi kaunis olet! (: Punainen väri mekossa on kiva!
    Tykkään myös ihan törkeän paljon tuosta 9. kuvan keltaisesta mekosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuret kiitokset sulle :) mäkin tykkäsin suuresti Vilman mekosta, ihan täydellinen!

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs