my favorite blogs

Mulle tuli pari viikkoa takaperin pyyntö; esittele lempiblogisi. Miksipä ei! En ole varmaan ikinä kertonut omani puolella, mitä mä tykkään vapaa-ajallani lukea. Aloin vähän miettimään asiaa ja sainkin karsittua omat lempparini kuuteen omasta mielestäni varmaan parhaimpaan, mitä tykkään lukea tällä hetkellä. Let's alotetaan!

1. Mun pitkäaikaisin lemppari on aivan ehdottomasti Irinan blogi! Varmaan yksi kauneimmista suomalaisneitosista asuu Berliinissä ja omistaa ehkä mahtavimman vaatekaapin ikinä. Blogiin pääset tästä (klick!)

2. Sini on ehdottomasti viihdyttävimpiä ja monipuolisimpia bloggaajia, johon olen törmännyt. Vähän villihkö ja vahva tyyli ei ole ehkä ihan omiani, vaikka paljon kaikkia meikkausvinkkejä olenkin naiselta poiminut. Mutta jessus kun tää nainen osaa kirjoittaa! Sinin blogiin pääset tästä (klick!)

3. Kiinalaisen Auroran blogi on ihan huippu! Bongasin tyttösen joskus aikoinaan Lookbookista ja jäin koukkuun. Samalla rento mutta rokahtavatyyli iskee täysillä, meikä tykkäilee ihan järjettömästi. Ainut pikku miinus postaustahti, en malttaisi odottaa aina uusia postauksia! Blogiin pääset tästä (klick!)


4. Saksalaisen Janen blogi on ollut mulle suht uusikin löytö, mutta silti kohonnut yhdeksi lemppareista! Kasvaa pienehkö alemmuskompleksi lukiessa, nainen osaa olla sitten niin jumalattoman kaunis. Eikä vaatekaappikaan ole yhtään hassumpi! Blogiin pääset tästä (klick!)



5. One of each -blogia seuraan enimmäkseen kirjoittajan tyylin ja valokuvien takia. Kaunis nainen ja monipuolinen tyyli. Oon myös bongaillut hauskoja DIY -vinkkejä, joista Amanda blogissaan silloin tällöin kertoo.


6. India Rose -bloggarin tyyli iskee ja täysillä! Jotenkin saa niin rennot ja mukavan näköiset vaatteet näyttämään asialliselta. Voisin selata naisen outfit -postauksia tuntikausia kyllästymättä! Blogiin pääset tästä (klick!)


Kuten varmaankin huomaatte, mun lempiblogit painoittuu enimmäkseen tyyliblogeihin. Mulla on muutamia mielipideblogeja, joita silloin tällöin lueskelen, mutta ehdottomat lempparit rajoittuu näihin. Laadukkaat, kauniit kuvat sekä inspiraatiota herättävä ja erottuva tyyli saa mielenkiinnon heräämään.

In English: One of my readers asked me to introduce my favorite blogs at this moment. So here we go! I think I like fashion and style blogs the most, haha.

2 kommenttia:

  1. tällaset postit on aina mukavia, tulee lisää uusia suosikkeja ja silleen:)

    VastaaPoista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs