something from paris

Okei mä lupaan, tää tulee olemaan viimeinen Pariisiaiheinen postaus! Ei mulla mennykään tässä kuin viikko ja ehkä toinenkin kaksi, kun tein näitä aika verkkaiseen tahtiin... Mulla ei oikein ole ollut intoa postailla, mikä näkyy tasasesti vähenevässä lukijamäärässä. Kyllä mä sen innon saan vielä kevän mittaan takaisin! Alkaa pikkuhiljaa väsymään näihin loskasäihin ja takatalviin, että huhhuh. Kesä tuu jo!

Kuitenkin, nyt oisi vihdoin vuorossa ostospostaus! Tuliaisten lisäksi sain ostettua itsellenikin pikkaisen jotakin kivaa.

Starbucksista katsoin ensiksi itselleni itse mukia, mutta niitä ei ollut tällä vihreellä logolla valkoista vasten. Päädyin tähän termariin, että pakko saada! En ole vielä kerennyt kokeilla, mutta kai sitä ajalla tulee käytettyä :-D Vaikken tosin pannukahvia juokaan, aamuteet voi aina ottaa mukaan? 

Mun niin paljon rakastamasta Shakespeare & Company -kirjakaupasta en löytänyt ehkä mitään luettavaa nopealla vilkaisulla, mutta pienet turistikamat kassan vierestä löysin! Toi kangaskassi oli vaan must! Lisäksi nappasin mukaan myös luonnosvihon. Noi oli aika kalliita mun makuun, mutta kerran sitä 100 vuotta vanhoissa pariisilaisissa kirjakaupoissa käydään, eiks niin?

Samalla kun valitsin sisaruksille t-paitatuliaisia jostakin turistikaupasta, bongasin mukihyllystä tämän. Toi on oikeasti tosi iso koko, vaikkei ehkä sitä kuvasta erotakaan. Oon haaveillut jättikokoisesta teemukista jo jonkin aikaa ja nyt kun sai suht halvalla (maksoin tosta ehkä 6e haha) just kivan, ni miksei. Mua ihastutti tuossa myös toi mukana tullut lusikka - sen saa tuohon kahvaan talteen haha.

Koska kävin hei Ranskassa, baskerit on ihan must! Eikä harmita, vaikka noi jäisikin käyttämättä, koska ei ollut pahan hintasetkaan haha. Halusin mustan kaveriksi värillisenkin yksilön, joten pitäydyin turvallisesti sinisessä. Mun kaverit nauro, kun kuuli mitä olin hankkinut... Kiitoksia kannustuksesta!

Mun tuli käytyä muutamissa paikallisissa kaupoissa, mutta ainoot vaateostokset löytyi - ylläripylläri Zarasta sekä Pimkiestä! Ylläolevassa kuvassa näkyy Pimkiestä ostetut mustat lökäpöksyt nahka -sekä niittiyksityiskohdilla. Pimkiestä tuli otettua matkaan myös musta peplumhame, jonka unohdin kuvata. Tyypillistä mua! Olin aika mustalla linjalla vaatteiden kanssa, mikä kevät muka tulossa? Täältä näet mun toisen housuostoksen, jonka tein Zarasta.

Mua harmittaa, kun Turussa ei ole omaa Mangoa. Ei sitä tule kauhean usein käytyä Helsingissä kaupoilla, joten päätin katsoa hyvin Pariisin vastaantulleen Mangon läpi. Enkä mä löytänyt mitään. Miksi tässä käy aina näin?
Kun käydään ulkomailla, turistihuppari on ihan pakko saada! Roomasta tuli hankittua punainen huppari, joten tällä kertaa pysyin vähän maanläheisemmässä värissä. Tää on ehkä ihanin huppari mitä mulla on - paskat jostain Peakista, meikä hankkii kahdenkympin turistihupparit katukojusta!

Zarasta tuli myös bongattua perus tummansininen bleiseri. Oli muuten ehkä koko matkan fiksuin ostos! Oli vielä kympin halvempi näin abroad kuin täällä Suomessa :-D

Mun fiilis oli kuin lapsella karkkikaupassa, kun eksyttiin erääseen krääsäkauppaan nimeltä claire's. Ehkä paras mesta ikinä! Kaikkea koruista ja puhelimenkuorista irtoripsiin sekä kynsilakkoihin. Varma tapa saada meikätytön kuluttamaan aikaa... Ostin uuden paketin meikkisiveltimiä (saa tosin nähdä, kuinka kestäviä..) timanttisilla yksityiskohdilla sekä ruusukuvioiset puhelimenkuoret. Bongasin myös ehkä maailman suurimman hiusdonitsin, joka oli pakko ostaa. Mä olin niin utelias näkemään, miltä tukka näytti sen kera.. Kokeilin viime viikolla, kaveri säikähti ja kysyi, mikä paniikkinappula mulla on. Kiitti hei! No sen siitä kai saa, kun nuttura on omaa päätäkin isompi :-D Toiset puhelimenkuoret löytyi Pimkiestä sekä jo kaverin synttäribileissä rikkimenneet sukkahousut Zarasta (mulla on noita kaunokaisia jo ikävä... vitsit mikä laatu!). Cosmopolitan lentokentältä matkalukemiseksi ja ei hemmetti, kun jenkkilehdissä on mainoksia!

Palaillaan kuulumisien kanssa myöhemmin tällä viikolla! Meikätyttö painuu nyt pehkuihin :-)

In English: Sorry this comes a little bit late, but here you can see all my shopping from Paris! I think I found quite nice things and I'm very happy with these :-)

5 kommenttia:

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs