mitä mulle kuuluu?

Päätin tehdä comebackin. Tällalailla vaatimattomasti sanottuna!

1. #fuck #you #monday 2. #happy #easter #everyone ! #mirror #lazyday #outfit #denim 3. #wardrobe #cleaned #jee

4. it's #time for #tea #nam 5. today's #outfit #jes #kesätulee ! 6. #journal #time
7. #yesterday's #ootd #spring is #coming #yes ! 8. #perjantaisiiderit #perkeleen #hyvää #viikonloppua 9. #happy #me #kevät #jee #going #out

10. #just #chilling @home 11. #coffee #time with my #mate 12. #new #shopping rakastan mun uusia vaatteita #wuhuu

13. turku masentaa mua #suurkaupunkielämää #parhaimmillaan #ghetto #instasweden 14. #tappakaamut #eu in my #ass #koeviikko #lopu #jo #enjaksa 15. #little #leopard

16. #bored 17. #something #new for my #iphone 18. #happy #saturday

19. #uudet #treenikamat #wuhuu !! #jogging #time 20. #details #pepsodent #hehe 21. #monday #outfit #jee

Mua melkeen (huom. melkeen!) huvitti tutkiessani puhelimen kuvasaldoa se, miten paljon omaa pärstää oon jaksannut kuvata. Kaikennäköistä kuitenkin tässä on ollut ja täytyy sanoa, että jessus miten se aika menee nopeesti! En pysy tässä enää mukana.

Kyllä se elämä välillä hymyilee aika nätisti. Ens viikosta on tulossa superkiva!

In English: I decided to update my blog a little bit haha. Long time no see? Photos are my instagram pics, most of them taken in April. Damn time goes fast!

4 kommenttia:

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs