So I put my hands up, they're playin' my song




Nyt voin hyvillä mielin sanoa juhlineeni täysi-ikäistymistäni ainakin virallisesti. Pidin kekkerit tuossa lauantaina - teemalla tietenkin! Halusin vähän värikkäämpää meininkiä tänne meidän olkkariin juhlimaan ja kyllä mä sitä sainkin. Täytyy kyllä nostaa hattua vieraille hauskoista asuista, se on aina mukavaa kaikkien panostaessa. Teema oli siis yhdysvallat ja jösses, kun laajalla aiheella tuli kaikennäköistä intiaania ja darth vaderia vastaan! Huomaako musta, että olin tyylikkäässä essussani aika ilmetty epätoivoinen kotirouva?

Mulla meni koko lauantaipäivä siivotessa sekä keittiön puolella askartelemassa, mutta kai sen voisi sanoa vaivan arvoiseksi. Tarjoilut ainakin näyttivät maistuvan, kaveri teki mulle ihan mielettömän söpön kakun sekä nuo olivat ostaneet mulle porukalla ihan sikakivan lahjan. Ja kai meillä oli ihan hauskakin ilta. Kuvamateriaali painottuu aika mukavasti tuonne alkuillalle lieneekö mistä syistä ja taisin näköjään myös tunkea kaikki onnistuneet otokset omasta nassustani tähän postaukseen haha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs