New workout stuff

Lauantain iloksi (ja kirjoja vältellessä) tuli käytyä vähän kaupoilla pyörimässä. Mulle tarttu pari uutta juttua mukaan, mitä oli jo jonkin aikaa pitänytkin hankkia. Treenikamoja ei koskaan voi olla liikaa! Muiden mukana myös minä innostuin salilla käymisestä, ja siellä onkin nyt tultua käytyä aika ahkerasti viime kesän lopuilta asti. Oon kuitenkin todennut kivojen urheiluvaatteiden lisäävän motivaatiota aika mukavasti... Mun sisäinen pieni materialisti on myös keksinyt siitä iloa, sillä vaatekauppojen treeniosastot vetää mua puoleensa kuin magneetti. Värejä ja kuvioita on vaikka mistä valita, eikä tää tyttö malttaisi millään osata valita itellensä mieluisia!

Kummatkin treenitopit Hennesiltä, mustat treenipökät SOC:lta ja urheilurintsikat tietty Niket. Juomapulloksi mulle on jämähtänyt lemppariksi tuo kuvassa näkyvä Roosanauhalla varustettu pinkki pullo, oon jotenkin kiintynyt siihen haha. Tykkään panostaa laadukkaisiin kenkiin ja varsinkin urheilurintsikoihin. Jos saisin valita, ostaisin varmaan kaiken Nikeltä, mutta pitäähän mun pitää jotain kohtuutta tässä treenishoppailussa! Oon myös todennut noi kympin hennesin treenitopit aika hyviksi ja tykästyin noihin väreihin. Mulla on noi SOC:n pöksyt nyt kahdessa eri värissä, oon todennu ne suht laadukkaiksi hintaan suhteutettuna!
Vaikka olen ollut tähän asti aika lailla kaikkia jauheita vastaan, oon todennut palauttavan olevan aika iso juttu treenaamisessa... Eihän tässä muuten mitään jaksa haha. Mullakin on jonkin verran matkaa salille kotoa, joten heti treenin jälkeen mulla ei ole edes mahdollista saada lämmintä ruokaa, bussilla  kestää liikkua, kun ajokorttia ei löydy. Suklaanmakuisen oon todennut tähän mennessä kaikkista miellyttävimpänä. Mulla on ollut ostoslistalla myös uusi sheikkeri ja olenkin kuolannut jo hyvän aikaa noita Fitnessgurun sheikkereitä (klik!)!... On muuten kivoja värejä!
Nykysin tulee maksettua siis jäsenmaksua tuonne Leafille ja mä oon kyllä tykännyt paikasta hurjasti. Kauheesti jengi hehkuttaa Elixiaa, mutta mulla ei ole ollut intoa sellaiseen paikkaan, mihin on ympäri vuorokauden ruuhkaa jonottamiseen asti. Turkulaisille voisin siis suositella tätä paikkaa, jos saliharrastus on ollut harkitsemisen alla!

Nyt meikkis lähtee jalkapäivää pitämään, kun kerrankin saa autokyydin näin sunnuntain iloksi. Adios!

2 kommenttia:

  1. Ei himotus! Kelpais itelle kanssa uudet treenivaatteet, munkin sisäinen välineurheilijani motivoituu yllättävän paljon moisista :D

    http://fashiontipsy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mulle kelpais pari juttua lisääkin :D jos uusilla treenivaatteilla ei motivoidu, niin ei sitten millään!

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs