Converse All Star

Joissain asioissa tunnustan olevani erittäin epänaisellinen. Kengät on mun heikko kohta, sillä vihaan kenkäostoksia. Oon erittäin mukavuudenhaluinen ja tunnenkin itseni kotoisimmaksi matalissa tossuissa, korot tykkään jättää (pakollisille) juhlapäiville sekä muille neitosille. Sen lisäksi, että olen nirso, olen myös laiska - en juuri koskaan shoppaile kenkiä. Liian paljon vaivaa, aikaa ja rahaa omaan kiinnostukseen nähden. Olen ehkä hurja hamstraamaan meikkejä sun muita purnukoita, mutta naiseuteni törmää kuin seinään, kun vaihdetaan aihe kenkiin. Jos ei, niin ei sitten millään! Ballerinat, kaikenlaiset nauhakengät, tennarit, loaferit sekä bootsit miellyttää mun mieltä sekä silmää.
Pari päivää sitten tein pieniä kenkäostoksia, pitkästä aikaa. Suurimpana (sekä pakottavana) syynä tähän tapahtumaan on se, että vanhat kenkälempparit kuluivat puhki. Mun vakkaritossuina on toimineet Converset jo vuosikausia ja olenkin kuluttanut useammatkin parit repeämiskuntoon. Nää on loistavat arkitossut ja kaiken lisäksi vielä mukavat jalassa. Ulkonäöstäkään en pahemmin valita. Ja taitavat olla myös monen muunkin tämänhetkisessä suosiossa...
Oon kokeillut näitä monissa eri väreissä, mutta tällä kertaa lähti ekaa kertaa matalan varren kera. Kai se vaihtelu siihen tavanomaiseen varrelliseen virkistää. Ja olenkin näihin jo jonkin verran kiintynyt! Ensin lähdin metsästämään niitä valkoisia massakenkiä, mutta olen ehkäpä jälkeenpäin salaa tyytyväinen, ettei ollut missään enää kokoja jäljellä... Tää viininpunainen on nimittäin aika ihana väri ja ehkä vielä enemmän mun tyyliin istuva.
Melkein meinasin kotiuttaa vaihtelun vuoksi Vansit, mutta ei ne ollut kyllä yhtään mun juttu. Ehdin jo pohtia, että pitäisikö kokeilla joskus jotain uutta, mutta sitten tuli mieleen: miksi vaihtaa jotain hyvää toiseen? Sitä paitsi, ainahan voi värejä vaihdella kyllästymisen pelossa...

Onko muilla samoja kenkälemppareita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs