Happy girl

Mukavaa huhtikuuta kaikille! Täältä ruudun takaa kirjoittaa erityisen onnellisella tuulella oleva tyttö, sillä elämä on vaan niin ihanaa. Tiettekös sen tunteen, kun vaan hymyilyttää?

Mulle tuli pikkuinen blogipaussi, sillä kirjoitukset ja niiden jälkeen samantien alkaneet työt vei tilaa mun päivistä erityisen ahkerasti parin viikon ajaksi. Tänään huomatessani huhtikuun viimein koittaneen, tajusin pari kivaa pikkuista faktaa: mulla ei ole enää päivääkään lukiota jäljellä, eikä mulla ole tulossa edes pääsykoekirjoja luettavaksi. Allekirjoittaneen höperön päivä piristyi kertaheitolla! Hyppäsin samantien bussin kyytiin ja kohti kaupunginkirjastoa. Haalin hyllystä parit kirjat, joita olin nähnyt suositeltavan parissa blogissa - tällä kertaa ihan vain omasta halusta. Ei teidän varmaan tarvitse kahdesti miettiä, mitä meikämimmi tekee loppuillan...

Joskus on aika kivaa olla abi. Tai melkein-ylioppilas.

2 kommenttia:

  1. vihaan sua <3 t minä jolla on vielä vuosi jäljellä ja koeviikko käynnissä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä vihaa<3 mä oon ihan samat tehny vuosi sitten ja nyt käyn töissä huom XD

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs