Juttuja kosmetiikasta

Hauskaa perjataita kullanmurut! Päätin jakaa ihan meidän naisten kesken mun muutamat uudet kosmetiikkahankinnat - sekä parit omat lempparit. Hullut päivät saa halun aikaseksi uudistaa koko meikkipussi, mutta miksi lompakko pistää vastaan? Ehkäpä myöhemmin!

kynsilakkojen sävynro:t 11, 55 ja 58

Oon ollut koko pienen ikäni ehkä maailman huonoin kynsienlakkaaja. Mussa oli junnuna ehkä vähän poikatytön vikaa, joten voi olla, ettei sen takia ole ikinä päässyt leikkiin kunnolla mukaan. Nyt kuitenkin oon innostunut myös mun kynsien kunnosta. Sehän näyttää kivalta kun kynsissä on väriä! Oon ehdottomasti punaisten värien ystävä ja kaiken kimaltavan - kuten ylläolevasta kuvasta huomaakin. Kirkkaanpunainen ja hailakan vaaleanpunainen multa jo löytyikin, joten oon pikku hiljaa kevään mukaan vähän monipuolistanut mun pikkuruista kokoelmaa. Mun luottomerkiltä Lumenelta näköjään taas kerran haha. Hiljaa hyvä tulee eikö?

Oon töissä siivoojana ja tiskarina, joten voitte uskoa, missä kunnossa mun kädet välillä ovat. Hanskojakin käyttäessä mun atooppinen iho kärsii kosteudesta ja märästä työympäristöstä, joten oon saanut ahkeroida mun ihonhoidon kanssa, ettei haavoja tulisi. Kuitenkin nyt töiden taas alettua, oon huomannut kynsienkin alkavan kärsiä siitä. Lohkeutuvat kynnet näyttää aika karseelta... Kävin hakemassa toissaviikolla ensiapua Mavalalta, pidetään peukkuja! Jotain muitakin vinkkejä lohkeileville kynsille otetaan vastaan mielellään...
Mulle ei ole syntynyt mitään kuivashampoolemppareita, vaan olen ostanut marketista aina uutta merkkiä vaihtelun vuoksi. Nyt kuitenkin parin kokeilun jälkeen taisin löytää vakkarin! Ei muuten yhtään huono tuo batiste, miksei mulle kukaan ole aikaisemmin kertonut tästä merkistä?

Oon ehdottomasti Lumenen suurkuluttaja. Parhaimmat kasvovoiteet ja kasvovedet oon löytänyt kokeilemalla Lumenea ja jostain syystä oon myös mun useimmat meikkilempparit löytänyt myös kyseiseltä merkiltä. Kotimainen ennen kaikkea hehhe! Mun silmät vuotaa herkästi, joten vedenkestävän ripsarin ollessa must to have -tuote, on myös vedenkestävän silmämeikinpoistoaine vakkarituote.
Oon ihan toivottoman rakastunut noihin I love... -vartalovoiteisiin! Mun lemppariksi nousee toi mansikantuoksuinen, vaikka kaupassa iskee aina valinnanvaikeus. Eihän tollaista joka päivä tule käytettyä (itse harrastan apteekin atooppiselle iholle tarkoitettuja paksumpia rasvoja useammin haha..) mutta on kyllä ihana lisä hemmotteluun! Hulluilla päivillä tuli pengottua vähän meikkilaareja päivityksen toivossa. Vakkarikulmakynän lisäksi innostuin ton huulikiillon söpöstä väristä, eikä halpa hintakaan kirpaissut. Kuvista taisi unohtua myös ostettu Lumenen kulmageeli, mikä toimii meikätytön meikkipussilla vakkarina myös. Ripsareissa luotan kuitenkin Max Factoriin ja tietty mun kaltaiselle pillittäjälle vedenkestävä.

Onko tällaiset kosmetiikkapostaukset kätsyä luettavaa? Voisin tehdä näitä useamminkin! Oisko seuraavaksi hiustuotteita?

2 kommenttia:

  1. Mun pitäis hommata jotain kuivashampoota tummille hiuksille, onks mitään niin rassaavaa ku harmaa tyvi?? :D #brunetteproblems

    http://fashiontipsy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans sama ongelma, vaikkei tumma tukka olekaan! :D Mikää ei oo ärsyttävämpää, kuin valkoiset laikut hiuksissa... Tota batistee oli saatavilla myös bruneteille, kun omani hyllystä nappasin :)

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs