Uutta IKEAsta

Tsau! Mun torstaipäivä on kulunut niin sanotusti naiselle miellyttävällä tavalla, eli shoppaillen. Kipaisin vapaapäivän kunniaksi äitini kanssa Raisiossa Ikeassa sun muualla kiertelemässä. Äitilläni oli muutamia must to have -juttuja listattuna, mutta meikätyttö meni mukaan enimmäkseen sisustuskärpästä hillitsemässä. On se Ikea kyllä tän ikäisen tulevan opiskelijan unelmamesta... Kaikkee kivaa löytyy ja halvallakin. Voi vaan arvata, että mun eka kämppä on luultavasti kuin kuvattu Ikean kuvastoa varten, oi voi!
Mä en mitään isoja juttuja halunnut, mutta ihastuin pariin söpöön purnukkaan. Toi vaaleanpunainen on kuin luotu meikkipurkiksi! Ja tosiaan, löysin sen puutarhaosastolta kukkaruukkujen seasta - hupsista! Kukkia en sinne halua, mutta soveltuu se hyvin tuohonkin hommaan, eikös vain? Valkoinen kipponen lähti mukaan myös jotain tavarasäilytystä suorittamaan ja hyvinhän tuo mun pieni kynsilakkakokoelma sinne mahtui!

Mukaan tarttui myös pari söpöä mukia ja hitosti kynttilöitä - ihan vain kesän kunniaksi! Alkaa kyllä kämppäkuume kasvaa noissa sisustus -ja huonekaluliikkeissä pyöriessä. Koskas mun vuoro sitten koittaa? Mun sisustuskuume nousee päivä päivältä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs