Melkein ylioppilas

Muutaman vuoden odottelun jälkeen on mullakin vihdoin lukio ohitse ja parin viikon päästä on aika juhlia sitä sukulaisten ja ystävien kera valkolakki päässä. En keväällä opiskellessa ja töitä tehdessä edes tajunnut, että kohta se on jo munkin vuoro! Nyt pari viikkoa ennen alkaa pikku hiljaa jo jännittää...

Olin vähän mattimyöhäsenä liikkeellä, ainakin muihin mun kavereihin verrattuna. Sain vasta viime viikolla aikaiseksi hankittua omat juhlavaatteeni. Onneksi tarjonnan vähäisyydestä huolimatta sain hankittua itselleni mieleiset kengät sekä mekon. Oon itse ainakin todella tyytyväinen! Nyt vaan peukut pystyyn, ettei kovin monella ole vermeitä samoissa väreissä haha.
Mekko löytyi monen mutkan kautta Zazabellalta ja luojalle kiitos alennuksista. Olisi muuten kirpaissut kyllä ja kovaa!
En sen enempää aio kyllä paljastaa, sillä päällähän aion kyseisen kaunokaisen ikuistaa vasta itse juhlapäivänä. Lähdin metsästämään jotain väriltään vaaleaa ja yksinkertaista - no miten sitten kävikään. On se niin totta, ettei mun kalpealle iholle voi pistää vierelle mitään valkoista. Itse tykkään punaisesta ja eritoten pinkistä. Kun se vielä mulle ja mun väreihin sopiikin, ni miksi ihmeessä ei!
Kenkien kanssa mulle kävi vähän hassusti. Koska mekko on pinkki, aloin hahmottelemaan siihen rinnalle hopeista kenkää. En tykännyt ajatuksesta mustista kengistä kesäjuhlissa ja valkoinen tuntui vähän vieraalta pinkin kaverina. Niin ei kuitenkaan loppupuolelta käynyt, sillä löysin nämä. Tajuttoman mukavat jalassa sekä maltillisella korolla. Tismalleen samassa värissä. Miten näin voi käydä? En löytänyt yhtäkään hopeista kenkäparia, jotka olisi sopineet, mutta avokkaat samassa värissä kyllä löytyi. Kiitos luojalle, kun tuuri oli kerrankin mun kaverina.

Näin tulosten tultua ja juhlavaatteet valmiina on myös hyvä huomata, että olen jo ehtinyt hävittää oman ylioppilaslakkini. Ennen kuin edes olen virallisesti valmistunut? Onnea mulle vain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs