Miltä näyttää toukokuu?


1. Ennen sunnuntaityöpäivää otettu #selfie. 2. Oltiin kaverin kanssa herkuttelemassa mun synttäreiden kunniaksi, halpa valkkari = paras valkkari! 3. Yksillä työpäivän jälkeen, kyllä piristää! 4. Mun uutukaiset silmälaput auringolta suojaamaan! Tykkään hirveesti tuosta väristä ja kuvioinnista.

5. Kaunis ja sumuinen arkiaamu Turun jokirannassa. 6. #Letmetakeaselfie! 7. Leffapäivän asua reilun viikon takaa! 8. En ole kovin iso Euroviisufani, mutta finaali tulee katsottua aina joka vuosi! Tällä kertaa tuli tosin viihdyttyä enemmän tuolla Twitterin puolella, sillä sieltä taisi tulla telkkarin sijasta illan parhaat naurut...

9. Tähän törmäsin jossain päin internettiä (taisi olla Tumblr) ja tuli muuten hyvä mieli! 10. Kampaajan tuolilla tuli käytyä pitkästä aikaa ja alkoi melkein kauhistuttaa muistella edellistä kertaa...  En nimittäin muistanut, milloin olin käynyt viimeksi! Väri vaihtui ja letti lyheni, oon kyllä tyytyväinen! 11. Lauantain asua, johon taisin tykästyä aika lailla! 12. Joululahjalippuja tuli kulutettua edellisviikolla aika ahkeraan, kun menivät vanhaksi. Oli muuten muutama muukin liikkeellä haha!

13. Viime viikolla vietin mun 19-vuotissynttäreitä. Ihastuin jälleen punaisiin ruusuihin, on muuten ihania! Äiti antoi mulle lisää ihania kipposia astiastoani varten, jee! 14. Mun ihanat kesätossut. On muuten matalat conssit kivemmat kuin varrelliset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs