Word

Oon viime viikkoina päässyt hiukan nettishoppailun makuun. Ennen pidin sitä hirveän vaivalloisena ja epävarmana juttuna, sillä haluan sovittaa ja nähdä tuotteet livenä ennen ostamista, kun satun olemaan nirso niissä materiaaleissakin. Nyt olen uskaltanut tilailla muutamia niin sanottuja varmoja vaatteita (enimmäkseen alesta, ettei hutiostokset kauheesti harmittais haha) netistä. Kunhan on löysä malli, niin ei ainakaan ole istuvuuden tuomaa ongelmaa! Tuo mun vuorotyö ei ole kauhean hyödyllinen kaupoissa käynneille, mikä onkin ollut mun kukkaron pelastus viime kuukausina.

Sain Monkilta tilaamani paketin jo alkuviikosta ja parhaillani odotankin henkkamaukan tilausta saapuvaksi. Alet on muuten parempia netissä kuin yleensä kaupoissa! Kuvissa mulla onkin Monkilta ostettu uusi lyhyt toppi.




crop top monki / skirt bik bok / sandals ted baker

Kiva täti, joka reissaa jenkeissä sun muualla, on aika jees! Kuvissa näkyvät tuliaisiksi saadut sandaalit ovatkin muuten odotelleet aurinkoisia kelejä sekä vapaapäiviä. Jos pääsisi niitä vähän kunnolla käyttämäänkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs