Kukkuu elokuu

Ei hemmetti, että kesä on kulunut vauhdilla! Kohta koittaa jo elokuu ja pikku hiljaa mennään kohti syksyä ja pimeämpiä iltoja. Mua ei edes masenna alkava syksy, sillä mulla on luvassa niiin kivoja juttuja seuraavien kuukausien aikana, etten edes malttaisi odottaa. En ole kesää ehtinyt töiltäni edes viettämään (ja blogi on kuollut siinä mukana, kun yritän vähätkin vapaat viettää auringosta nauttien...) ja helteet ollaankin paahdettu hikisenä duunia. Tulispa ne villapaitakelit jo nopeammin, tää tyttö ei jaksa enää ravata kylmässä suihkussa...

Kuitenkin, mitä mulle kuuluu? No ei ainakaan asukuvia viime viikoilta löydy, mutta muuta on tullut puuhailtua.
1. Mun vanha luuri sanoi itsensä irti pari päivää sitten ja tulikin tehtyä hiukan heräteostoksia... Pientä hemmottelua itselle edes joskus! 2. Heinäkuun alussa muhun iski joku kurkkuyskäkuumetauti, ja tulikin vietettyä aikaa vällyjen välissä pari päivää. Ja sehän tauti lähti niin nopeasti kuin tulikin. 3. Oon vähän innostunut vanhoista klassikoista, Austenin lisäksi ollaan luettu myös Tolkienia! 4. Helleasua eräältä vapaapäivältä. Ja kyllä kaduin, että pistin tekokuituisen paidan päälleni.

5. Selfietime! 6. Kesäisellä lapinreissulla tuli ihailtua maisemia kyllä todella paljon. Ah! 7. <3 8. Kaverikuva! Vietettiin porukalla ihana pikamökkireissu synttäreiden muodossa kesäkuun lopussa.

9. Hymyilyttää vapaapäivänä! 10. Ostin pari viikkoa takaperin paljon kohutun huulirasvan, eikä tää yhtään hullumpi arkikäyttöön ole. 11. Voi jukra! 12. Juhannusta viettämässä karvaisessa seurassa!
13. Miten vaikeata onkaan joskus nousta ylös sängystä? Ah rakastan mun pientä prinsessanurkkausta. 14. Tuli naatittua hellepäivän iloista möksällä uimarenkaan kera. Ja autossa tulikin hikoiltua tänkin nautinnon edestä... 15. Mun lempparipuna tällä hetkellä! 16. Pongattiin kaverin kanssa mökkirannasta pari joutsenta.

Kesätyöt loppuu parin viikon sisällä, joten jos saisi tätä blogia vähän hereille. Yhdeksän työpäivää jäljellä!

2 kommenttia:

  1. Lähetkö johonkin opiskelemaan nyt syksyllä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En päässy mihinkään valitettavasti! Ens keväänä uus yritys :)

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs