Bye bye September

Hyvää lokakuuta! Hyvää vauhtia ollaan matkalla kohti joulua. Mä venailen toppatakin kanssa lunta ja pakkasia, mutta onneksi on vielä kivaa syksyä jäljellä!

Tällaista mulle on kuulunut viime viikkoina:
1. Työpaikan edut: jätskitauko! Tää taitaa olla jopa elokuulta. Silloin kun oli vielä helteistä... 2. Ihanat lenkkimaisemat yllätti mut eräs ilta. Ei hullumpi tuolla venesatamassa juosta! 3. :) 4. Mun aika tummanpuhuva asu, musta toimii aina.

5. Elokuinen löhöilypäivä: iltapäivä sängyssä ja Trendi, kyllä kelpas! 6. Intoilin kovasti uudesta huivista. Oon himoinnut samanlaisia vaikka missä väreissä, mutta vielä ei ole mun kukkaro raaskinut ihan kaikkea... 7. Selfietime! 8. From where I stand. Tämän hetken lempihameita!

9. Erästä aurinkoisen syyspäivän asua. Toi hame ei ole kätevä, kun tuulee! 10. Leikin muutama päivä takaperin Fitness -ihmistä. Ostin kyseisen lehden alesta ja tein pakastemustikoista smoothien. Lehdestä en saanut mitään irti, mutta smoothie maistui! 11. Mä tässä moi. 12. Oon innostunut taas kesän kiireiden jälkeen kuntoilusta, jes! Kävelyt, lenkit ja kuntosali on jälleen päässyt kuvioihin mukaan. Ja nyt vaihdoin saliakin vähän kotia lähemmäs, jos vaikka motivaatiokin kasvaisi...

13. Oon itse hämmästellyt mun hiusten kasvamista, mulla ei ole varmaan ikinä ollut nää näin pitkät. En valita yhtään! Oikeet öljyt ja naamiot kun on löytänyt, jaksaa hymyillä. 14. On se pinkki niin mun lempiväri!

2 kommenttia:

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs