Everyday photos


Käytiin tänä aamuna Elsan kanssa kaupungilla ja Glitterissä, missä oltiin otettu pieni erä Victoria's Secretin tuoksuja myyntiin. Oltiin haukkana kaupungilla jo 11 ja luultiin olevamme ajoissa - eihän kukaan nyt aamulla herää näiden takia... Kuulemma suurin osa tuoksuista loppunut jo vartti liikkeen avaamisen jälkeen. Pettymys oli pieni valikoiman loputtua, mutta saatiin onneksi kumpikin yhdet Pure Seduction -nimiset tuoksut mukaan! Mun VS-neitsyys meni tämän mukana ja olenkin fiilistellyt tätä mun hyllyllä pitkin päivää.

Toisen puoliskon isä on ahkeraan vaivautunut ravaamaan seinäpora mukana meillä, kun oon keksinyt jotain lisää seinälle pistettävää. On kätevää, kun on perheessä joku joka osaa, sillä itse oon kyllä henkilökohtaisesti niin peukalo keskellä kämmentä, kun on kyse kaikennäköisistä ruuveista ja muttereista - porasta puhumattakaan! Saatiin eilen viimeisetkin jutut seinälle ja minä myöhemmin vielä kaiken krääsän hyllyille. Just sopivasti ennen tulevia tupareita!

Oon koukuttunut jälleen pienen tauon jälkeen kaikkiin sovelluksiin, minkä olemassaolon olin jostain syystä unohtanut. We <3 it on niin tylsän hetken pelastaja, samoin Tumblr. Näitä selaillessa ajantaju katoaa ja inspistä tulee kyllä roppakaupalla.

Syksyn tultua huomaan aina, miten innostun polttamaan kynttilöitä. Tänä syksynä se on oikein korostunut, kun on oma asunto sen entisen yhden pienen huoneen tilalla. Mulla on olkkarissa pieni kynttilämeri ja iltaisin suunnilleen elän kynttilänvalossa, vaikka ollaankin toimivat lamput tänne jo saatu. Miten niin tunnelmoitsija? Oon todennut Ikeasta saavan kaikkista parhaat ja suloiset kynttilät - sekä ne ystävällisimmät hinnat mun kukkarolle... Nää pastellisöpöläiset on mun lemppareita!

Nyt meikätyttö painuu sohvalle kullan kainaloon, rauhallinen koti-ilta odottaa! Huomenna on hirmuisen kiire päivä, kun itse juoksen töissä aamusta iltaan ja pitäisi samalla valmistautua lauantain tupareita varten. Hui kun aika kuluu nopsaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs