Fur jacket

Löysin alkuviikosta Zarasta ehkä näteimmän tekoturkistakin ikinä. Se kummitteli mun mielessä niin monta päivää, että mun oli pakko käydä hakemassa se itselleni. Oon oikeesti valehtelematta vuosia etsinyt kivaa turkistakkia väliaikatakiksi (mitä mä huijaan, myös talvia varten..) muttei itselle mieluista yksilöä ole sattunut eteen. Oon kyllä niin tajuttoman tyytyväinen, että vihdoin oon löytänyt itselle tuollaisen karvaisen kaverin.

Tää yksilö kustansi hiukan vajaan satasen, mutta se on niin pehmeetä ja ns. "sileän" tuntuista materiaalia, että kannatti. Kivampi tuollaista pitää päällä, useampien ketjuliikkeiden karva on ainakin mun mielestä tosi epämiellyttävän tuntuista ja keinotekoista.



jacket zara / scarf and jeans bik bok / heels spirit store / wallet monki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs