Week 43


1. Viikko starttasi maanantaiaamun lyhyellä työvuorolla, nopsalla treenillä ja kotikautta Ikeaan! Voin kertoa, ettei ollu fiksu idea lähteä a) yksin ilman toista puoliskoa ja fiksumpaa rahankäyttäjää sekä b) bussilla liikkuen. Reissusta ei tykännyt lompakko eikä meikätytön selkä, mutta kivoja kynttilöitä ainakin löysin! 2. Maanantaina fiilistelin myös kotimatkalla ehkä tän syksyn viimeisiä ruskan hetkiä. Miksi tää syksy on niin lyhyt?? 3. Shoppailin myös uutta sisustustavaraa, kerrankin muualta kuin Ikeasta! Hämeenkadulle on avattu uusi Sellofaani -niminen sisustusliike, missä kävin hypistelemässä noita kyseisiä valoja. Värivaihtoehtoja ois ollu enemmänkin, meikkis oli tylsä ja pääty valkoisiin... Katsotaan, onko musta kunnon sisustuspostauksen tekijäksi, vai onko edes kiinnostuneita? 4. Viikolla kuvattiin myös poikaystävän kanssa mahdollisia uusia bannerikuvia. Ei toi kesäinen vihreä tausta taida olla ihan se mun juttu haha.

Tällä viikolla tuli kans vähän hifisteltyä treenailua. Osa kuvista taitaa olla jo edelliseltä viikoilta, mut mitä nyt pienistä.. Sain kollaasin täyteen! 5. Tilasin eräs ilta takaperin Fitnessgurulta pari pitkään himoitsemaani sheikkeriä (musta noi on niin kivan näköisiä!) ja hetken mielenjohteesta myös kalenterin treenejä seuratakseni. Oon todennu sen olevan ihan hyödyllinen! 6. Salilla käyntihän ei ole hyödyksi ilman vessaselfietä... Oonko ainut, joka tykkää treenata lihaskuntoa enemmän pitkähihaisissa kuin topeissa? 7. Oon hamstrannut mummoltani niin hirveesti pakastemustikoita, kun on mahis tullut. Oon todennu niiden toimivan loistavasti smoothiessa! Maistuu palkkarikin treenin jälkeen paljon paremmalta. Lehdestä tosin en saanut mitään irti, mä pitäydyn ehkä sittenkin enemmän Trendissä tai Costumessa. 8. Mun uudet hirrrmukivat treenikengät! Oon noista edelleen ihan intsinä.


9. Alkuviikon peilikuvaa asusta! Mä viihdyin tuossa ihmeen hyvin, vaikkei noin taida enää viikon jälkeen tarkentua... 10. Mun eka VS-tuoksu ikinä, tottakai se piti ikuistaa. 11. <3 12.  Selfie -hetki ennen kaupungille lähtöä ja kaverin kanssa treffailua.
13-14. Ja sitten eilistä! Pidettiin Tatun kanssa vihdoin meidän kummankin ekat tuparit ikinä ja meni kyllä hyvin! Huomaa, että oli kiva ilta, kun ainoat kuvat oli nämä pari omakuvaa ennen vieraiden tuloa paikalle. Sekä pari erittäin humalaista kuvaa, mitkä eivät ole julkaisukelpoisia... Itse tykkään hirveesti järjestää juhlia eikä mua haittaa yhtään laittaa tarjottavia tai siivota ennen sekä jälkeen. Vaikka sotkua tuli tälläkin kertaa, oli se sen arvoista!

2 kommenttia:

  1. Mitä noi pallovalot maksoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 29e maksoi 20-pallon setti :) niitä sai pidempinäkin versioina, mutten muista kalliimpien hintaa!

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs