Cold Cold Cold

Useimmiten täällä blogin puolella näkyy vain niin sanotusti "hienommat" asut. Ne, mihin ollaan vähän panostettu ja ollaan menossa jonnekin muuallekin kuin lähikauppaan. En oo varmaan ikinä lisännyt kuvia tänne näistä arkisimmista vaatteistani, joten tänään mulle tuli idea: miksipä ei?

Oon pohjimmiltani tosi mukavuudenhaluinen enkä voisi kuvitellakaan olevani kotona muissa kuin oloasuissa. Mullakin on niitä päiviä kuin ohjelmassa ei ole muuta kuin sali tai työt (missä pidetään poikkeuksetta työvaatteita päällä). Mä en todellakaan pukeudu mekkoihin joka päivä, enkä edes farkkuihin. Tykkään niin paljon pehmeistä materiaaleista, löysistä malleista ja matalista kengistä. Miksipäs sitä joka päivä heilumaan korkkarit jalassa?

Mulla voi tosiaan usein nähdä tällaista päällä arkisimpina päivinä. Mä tykkään pukeutua näin talvis/syysaikaan lämpimästi ja mukavasti, sillä mikään ei ole niin inhottavaa kuin tiukoissa ja ohuissa vaatteissa paleleminen.




jacket zara / trousers gina tricot / bag kånken / shoes ugg australia / beanie h&m

This is what I like to wear when it's cold in Finland. It must be comfy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs