Jotain uutta

Totesin, ettei kuvallinen banneri ole mun juttu. Oon huomannut omaa silmääni miellyttävän yksinkertainen ja varsinkin mustavalkoinen ulkoasu. Itse oon nyt kuitenkin blogini asua tänä iltana muokatessani valikoineeni vähän pehmeämpiä harmaan sävyjä - onhan tuo musta aika kova väri kuitenkin!

Oon alkanut viime aikoina kiinnittämään huomiota erityisesti blogini ulkoasuun ja selkeyteen. Oon itse huomannut lukevani eniten blogeja, joissa postaukset saavat isoimman huomion. Mauttoman paljon mainoksia sekä räikeät värit eivät anna oikeutta sille itse pääpointille - eli itse postauksille.

Mitä te tykkäätte tästä mun tänhetkisestä simppelistä ulkoasusta? Samalla, kun puhe käy bannerista, haluaisin kuulla myös palautetta yleisesti blogiini liittyen! Tää homman nimi on välillä mullekin vähän auki, joten olisi kiva kuulla, mitä lukijat tykkää blogistani lukea. Joten kaikki risut ja ruusut tänne vain :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs