Mitä minulle kuuluu?

Ciao bellas! En muista, koska viimeksi olen oikeasti jakanut kanssanne tarpeetonta hölinää ilman päätä eikä häntää tai ideaakaan. En nyt tiedä onko tästä postaukseksi, mutta miksipäs ei :-D Jotenka kuulumisia!

1. Mulla oli eilen varmaan ekaa kertaa yo-juhlien jälkeen kampaaja ja pätkäisinkin reilut 10 senttiä kuivia latvoja mäkeen. Sain myös vihdoin tasoitettua otsatukan kokonaan pois, joten victory!

2. Oon ryhdistäytynyt ruuanlaiton kanssa ja oon vihdoin jaksanut väkertää jotain oikeesti kotiruokaa, eikä pelkästään sitä samaa halvinta jauhelihaa mitä kaupasta löytyy haha. Ekat viikot oman katon alla oli aika, no, ei siitä sen enempää :-D En ois uskonu itestäni ennen muuttoa, miten häpeilemättömän laiska oonkin keittiössä! Nyt oon jopa jaksanu väkertää makaroonilaatikkoa, lasagnea, kasvissosekeittoa sekä makkarasoppaa. Ja tää poropeukalo ei edes ole polttanut mitään pohjaan! Paitsi tosin toi lasagne vähän kärähti... Muita laiskoja kokkeja?

3. Oon jo useamman päivän tapellut mun Spotify -tunnuksien kanssa ja turhautuminen nousee pilviin, sillä en vaan pääse kirjautumaan sisään. Noup, ei sitte musiikkia. Perhana.

4. Oon koukuttanut itseni Täydellisiin naisiin ja oonkin kerennyt jo neljänteen kauteen. Tosiaan en edes katso sarjaa ekaa kertaa, vaan kaikki jaksot nähty jo. Tää on joku syndrooma, että kun ulkona pimenee, mun telkkari aukeaa. Miten mulla nyt yhtäkkiä voikaan löytyä aikaa tähän, ei mulla kesällä ollut :-D

5. Mulla on vaikka minkälainen inspiraationpuuska tullut parin viime viikon aikana ja olenkin suunnitellut kaikkea ohjelmaa seuraavalle kuulle sekä jopa ensi vuodelle! On kivaa saada vähän suunnitelmia selvemmäksi, kun alkusyksynä tulevaisuus oli niin harmaata sumua. Jes, tavoitteita!
6. Oon odotellut pitkin marraskuuta kunnon lumipeitettä ja oon kyllä tänään ollutkin onnessani! Vaikken kylmästä ja märästä pidäkään, niin kyllä lumi silti tuo tähän pimeään talveen jotain valoa. Toivottavasti ei sulaisi jälleen plussakelien myötä pois. Vaikka tosin fiilistä vähän laski kotimatkalla bongattu kolari sekä tieltä suistunut auto...
7. Tajusin pari viikkoa sitten, että kyllä se joulukin sieltä on kovaa vauhtia tulossa. Ihme kyllä en aloittanut niistä joulupukin paketeista kuten ehkä kannattaisi (krhm, nimimerkillä lahjat-jää-aina-ostamatta) vaan aloin haukkana etsimään itselleni elämäni ekaa ikiomaa joulukuusta. Mä en ole varmaan vuosiin saanut (tai huom. ehtinyt) itse koristella kuusta, johtuen aina innokkaimmista sisaruksista, joten oli yllättävän kivaa saada ihan oma kuusi ja just sellainen, mistä itse tykkää!

Koristeet olen tosin shoppaillut valoja lukuunottamatta mummon laatikoilla, sillä en oo raaskinut ostaa yhtään koristeita uutena tai ainakaan normaalihinnoissa. Ootteko nähneet Stockmannin koristeosaston? Se on muuten vaarallinen mesta! Tarvitsin täyden itsehillinnän päästäkseni sieltä ulos palkkapäivänä :-D Mä niin menen sinne vasta joulun jälkeen alelaareille!

Edit // Hei mikä tuota mun palloa vaivaa?? Hassu heijastus tuo V-kirjain, en tajua mistä se siihen tuli :-D
8. En oo täysin toimeettomana seilannu kodin ja töiden välillä, vaan oon kaivanu jopa koulukirjoja esille. Oisin kyllä viime keväänä masennellu kovasti jos oisin tiennyt, että luen iltalukion puolella edelleen niitä samoja englannin kursseja, kuin viime vuonnakin. Edellisiltana kuuntelukokeessa mietin kesken kaiken, miten mä tänne päädyin istumaan vapaaehtoisesti ja vielä maksoin siitä... No nyt ois parempi saada numerot nousemaan! On kyllä ollut hankala saada lukemisesta kiinni, kun edellisen kerran on opiskellu maaliskuussa. Ja on muuten yllättävän rankkaa hoitaa opiskeluja töiden ohessa, vaikka verkkokursseja onkin ja vaan kaksin kappalein!

Elikkäs mitäs teille kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs