Pari viime viikkoa


1. Eräs lauantai tupareita lähdössä viettämään! Tuli venailtua poikaystävää ja kaveria, aina sitä saa miehiä odottaa... 2. Mun tämänhetkinen kirja, jota luen! Tässä on mennyt pieni ikuisuus, sillä on saanut vaihdella englanninkirjojen sekä tuon välillä :-D valitettavasti enkku vie voiton höh. Mielenkiintoinen kirja silti! 3. Kävelin eräs sunnuntai äidin luokse kaffelle ja kävin naapurirannalle fiilistelemässä. Upee toi sumu! 4. Oon aivan rakastunut mun uuteen karvaturriin... Voisin pitää tuota joka päivä!

5. Kynttilät on ollut aivan pop koko syksyn! Nyt vielä omassa kodissa niitä on tullut polteltua kyllä hurjasti... Oon kolunnut Ikean kynttiläosaston jo kolme kertaa läpi pienen ajan sisällä, en raaski ostaa enää mistään muualta :-D 6. Taas kerran itsesä hemmottelua. Toi Ben&Jerry's on niiiiin hyvää! Tekis mieli maistaa myös sitä Kolmen Kaverin Jäätelöä (?), mutten ole löytänyt sitä vielä mistään kaupasta. 7. Sidukkalinjalla... 8. Mun halloweenasu! En muista lisänneeni kuvaa tästä blogiin, joten tässä samalla sitten. Meillä oli kaverin kanssa kimppa-asu, ostettiin tuollaiset puvut Ebaysta. Meille huikattiin koko ilta jotain Ebolasta, vain baarin narikkamies tunnisti meidät Breaking Badista...

9. Moikkulis! 10&12. Ja jälleen takkifiilistelyä.... 11. Oon kyllä ottanut aivan laittoman paljon kuvia omasta pärstästä parin viime viikon aikana! Voisin kirjoittaa tähän selittelyjä pimeästä ja kylmästä Suomesta, mutta ehkä te tiiätte jo... Inspistä valokuvaamiseen etsiessä! Ei kyllä paljon tee mieli kaivaa kameraa esille, kun tarjolla on vain kattovalo :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs