Shoppings

Päätin kasata yhteen vähän viime kuukausien/viikkojen ostoksia. Olkoos hyvät!

Meikkiosastolla oon ollut aina kokeilulinjalla ja vaihdellut merkkejä aina vanhan putelin loputtua, mutta nyt oon jämähtänyt parin lempparin kanssa ja todennut löytäneeni just ne kivat tuotteet! 

Kuvassa näkyy Max factorin varmaan paras meikkivoide ikinä! Saman sarjan puuteri hoitaa hommansa myös oikein mukavasti. 

Lumenelta lemppareita on sarjan meikinpohjustusvoide sekä valokynä. Tykkään tossa pohjustusvoiteessa sen mattaa luovasta pinnasta.

Isadoralta on selvittänyt tien mun meikkipussiin kyseinen peiteväripaletti, vakiokamaksi muodostunut kirkkaanpunainen huulipuna sekä ripsiseerumi. Jälkimmäinen hoitaa kyllä hommansa aika kiitettävästi hintaan nähden!

L'oréalin kulmakynä on syrjäyttänyt Lumenen vastaavan. Oon myös ollut vahvasti aina tämän merkin eyelinereiden puolella ja tälläkin hetkellä käytössä merkin nimeä kantava yksilö!

Henkkamaukan hyllyltä bongattu supersöpö puuterisivellin oli niin hauska pakkaus, että oli pakko ostaa omaan pussiin. Ja aika laadukas yksilö onkin! Mulla tuppaa menemään usein siveltimistä varsi rikki, mutta tuo on kestänyt kummallisen hyvin tän kömpelyksen hyppysissä.

Kuivashampoo on päätynyt mun hiusten laittamisessa aika ykköstuotteeksi viimeisien kuukausien aikana. Pesuvälin pyrin pitämään mahdollisimman pitkänä ja nää Batisten tuotteet ovatkin loistotuotteita siihen. Nyt löysin purkin alennuksesta ja päätin santsata varastoon. Samaan sarjaan kuuluva hiuspuuteri päätyi myös samalla testaukseen!

Oon etsinyt käyttöön talvea varten joitakin kivoja hanskoja. Oon aika huono pitämään lapasia kädessä pakkasilla, johtuen varmaankin tuosta kosketusnäytöllisestä puhelimesta... Mokkaiset hanskat Vilasta päätin kotiuttaa, jos vaikka innostuisin ajatuksesta vähän enemmän! Nyt olenkin vähän ryhdistäytynyt asian kanssa, tää ostos tekee hyvää myös kännyriippuvuudelle haha :-D

Oon pitkin syksyä etsinyt itselle sopivaa punaista huivia, huonoin tuloksin. Musta tuntui, että kaikki oli jotenkin ohuita tai liian vaisuja. Zarasta bongasin tarpeeksi muhkean yksilön ja olihan se pakko kotiuttaa!

Tilasin pari viikkoa sitten Monkista paketin alevaatteita sekä pari peruspaitaa, mutta sain pettyä huomattavasti - melkein kaikki olivat väärän kokoisia tai rikki. Kuvassa näkyvä harmaa peruspusero sekä valkea palmikkopanta olivat ainoat, mitkä kelpuutin. No, tulihan nekin rahat säästettyä... 

H&M:stä bongasin söpön röyhelöhelmalla varustetun peruspaidan sekä mustat pilkkusukkikset.

Oon löysien printtihousujen suurkuluttaja ja mulla onkin vaatekaapissa monin kappalein erimallisia ja printtisiä yksilöitä. Jotkut hamstraa farkkuja, minä printtipöksyjä! Monet niistä ei tosin ole laadultaan kovin kestäviä, sillä pyykinpesu tai kova kulutus onkin monille pöksyille liian suuri pala purtavaksi. Olenkin parin viime kuukauden aikana joutunut pistämään useammatkin vanhat lempparit roskiin, kun alkaa kangas repeilemään polvista :-D Tuleepahan käytettyä viimeiseen saakka... Löysin edellisviikolla Gina Tricotista kivan mallin ja ostin - jälleen kerran - yhdet printtipökät lisää. Nää on mulle helpoin turvavaate arkisin ja erittäin mukavat jalassa.
Oon pitkästä aika taas kiinnostunut kynsieni hyvinvoinnista ja huvittikin huomatessani, että olin hukannut muuton ohessa kynsihöylät sun muut. Mavala on mulle aika luottomerkki ja tälläkin kertaa innostuin vähän liikaa. Kesällä tuli suurkulutettua kirkkaita värejä, mutta pikkujoulukaudelle ostin klassisen simppelin ranskalaisen manikyyrin. Mun kynnet on myös kovia lohkeilemaan ja kuvassa näkyvä kynnenkovettaja on osoittautunut oikeaksi aarteeksi!

Aika ironista, miten pari viikkoa sitten kirjoittamassani "10 facts about me" -postauksessani kirjoitin olevani pihi shoppailija. Eipäs muuten nyt tunnu siltä... Karmii ajatella mun tuhlailuni viime viikkoina hyi. Pitää pistää varmaan joku ostoslakko käyntiin, että saisin jonain päivänä ostettua vihdoin sen oman kauan haaveilemani pesukoneenkin!

Oonko muuten ainut, kenellä tuntuu loppuvan kaikki kosmetiikka aina samaan aikaan? Tässä taloudessa on ainakin aina hirvee meikki/rasva/hiustuote -pula aina kerran parissa kuukaudessa.

2 kommenttia:

  1. Miten niin loreal on sivuuttanut lumenen meikkikynän? Itse pidän lumenesta hyvinkin paljon, joten voisitko perustella näkemystäsi, niin uskaltaisin haastaa omat juurtumukseni? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään enemmän lorealin kulmakynän harjasta :) mun mielestä tää myös pysyy vähän paremmin, kun lumenen tykkää ainakin mulla kulua päivän mittaan pois!

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs