Golden Watch

Oon parin viime päivän aikana kierrellyt kaupungilla tavallista enemmän ja yrittänyt saada aikaiseksi hankkia joululahjoja. Oonkin aika hyvin saanut ostettua jo kaikki mitä aioinkin, mutta poikaystävälle pitäisi ostaa vielä jotain.. Miten se osaakin olla aina se vaikein hankinta?

Kuitenkin kauppoja kierrellessäni eksyin korukauppoihin myös soutelemaan ideoita etsiessäni ja törmäsin kelloaleihin. Oli muuten valinnanvaikeus... Mutta oli mun pakko nyt ostaa nätti kello, kun oli vielä 60 eurosta hinta pudotettu 25 euroon! Kuka ois kieltäytyny hei?

watch Ur&Penn

Mulla tulee tästä pienet Michael Kors -vibat, eikä yhtään huonolla tavalla. Tää on mun eka itse ostama kello, joten voi aloittaa vähän halvemmasta versiosta. Mun kaltaisen nirson kannattaa varmaan testata ensin, tykkääkö edes millaisesta kellosta, ennen kuin satsaa ja ostaa monen sadan euron sijoituksen :-D Itse tykästyin tähän heti! Eikä tuo mukana tullut rannekorukaan ollut yhtään hullumman näköinen.

2 kommenttia:

  1. Mulla on kanssa kultanen kello metsästyksessä, just noita samaisen liikkeen kelloja oon käynyt ihastelemassa:D Mutta toi on kyllä tosi kiva, täytyy käydä katsomassa jos täällä päin olis aleja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tekiki mieli ostaa sieltä parikin kelloa matkaan :-D kannattaa käydä kattomassa, jos vaikk tarjouksia sielläkin päin!

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs