What I got for Christmas

Otsikon pitäisi vissiin kertoa kaiken oleellisen. Oon ollut tänä vuonna nähtävästi erityisen kiltti! Sain omasta mielestäni tosi kivoja lahjoja, kaikki tulee käyttöön.

Poikaystävä oli aika pihalla pari viikkoa ennen joulua ja pyysi multa apua lahjan kanssa. Mulle tää kävi mainiosti, sillä tällähän tavalla saa ainakin mieluisen lahjan! Annoin listan mun lempparituoksuista, mistä hän sai sitten itse valita eri hintaisista ja merkkisistä vaihtoehdoista omaan budjettiinsa sopivan lahjan sekä omaan nenäänsä istuvimman vaihtoehdon. Ja kuulkaa, olin mä hiukan yllättynyt saadessani Dioria lahjaksi! On se sitten muru.

Kotikotona asustellessani käytin usein äitini fööniä sekä hiusrautoja hiusten muotoiluun. Syinä ensinnäkin se, että miksi ostaa useampaa yhteen talouteen. Toiseksi, käytän hiustenmuotoiluun lämpöä aika harvoin, joten en nähnyt tarpeelliseksi. Muutaman kuukauden yksinasumisen jälkeen aloin kuitenkin pikkuhiljaa kaivata fööniä, kun sitä ei ollut silloin, kun tarvitsi (note to self: ei kannata pestä hiuksia varttia ennen lähtöä, jos ei ole fööniä..). Ja äippä se hankki mulle oikein laatukuivaajan lahjaksi sitä pyytäessäni, jee!

Oon ihastunut kuluneen syksyn aikana erinlaisiin smoothiehin, toimii hyvin välipaloina! Blenderi onkin siis kätevä näihin, kun ennen oon sekoittanut juomani lähinnä sauvasekoittimen avulla :-D Kiitos tästäkin äitille!
Mun suosikkilahjoihin kuuluu joka ainut vuosi uusi pyjamasetti ja pehmosukat. Ne tuo vaan joulun, kun saa joulusaunan jälkeen kietoutua uuteen pyjamaan iltaisin. Nämäkin tuli paketista viikko sitten, mutta näköjään varsinkin sukat ovat ottaneet heti vähän osumaa käytössä haha! En tiedä mistä äiti keksi Seppälän pingviinipyjaman, mutta ompas ainakin pehmeää puuvillaa.

Mun suuhygienistikummitätini yllätti mut tänä vuonna uudella hienolla hammasharjalla. En ihan ekaksi tajunnut saavani tätä paketista, mutta yhtäkaikki mieluinen lahja! Mun vanha harja veteli viimeisiään, joten tää tuli todellakin tarpeeseen. Tykkään tuosta ajastimesta sekä telineestä hirveesti.

Mun mielestä käyttölahjat on aivan parhaita! Hammasharjatkin, föönit sun muut on loppupeleissä aika kalliita pienkodinkoneita, joten nää on tosi mieluisia lahjoja ainakin mun osoitteessa. Mummon pipo sekä shoppailurahat kirjekuoressa on myöskin aika jees!

Mites teillä, tuliko pukilta kivojakin paketteja? Näiden lisäksi saatiin poikaystävän kanssa yhteiseksi leffalippuja ja suklaata, ei siis yhtään hullumpaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs