Xmas time

Moiikka kaikki ihanuudet! Toivottavasti kaikilla on ollut ihana ja rentouttava joulu, mulla ainakin oli. Vietin aattoaamun vaihteeksi töissä ja oli kyllä maailman pisimmät muutama tuntia :-D Onneksi sain äipältä kyydin ja mentiin mun kummitädin luokse illaksi. Oli kyllä tosi mukava joulu, vaikka aluksi olinkin hiukan skeptinen sen suhteen, kun tosiaan noi työt vähän söi mun joulutunnetta, enkä ajatellut pääseväni niin fiilikseen. Väärässä olinkin, hyvä niin! Oli mukavaa saada tänne Turkuun luminen joulu, kun ei tähän niin olla totuttu. Oon viime vuosina viettänyt jouluni lapissa niin monesti, että tuli ihan kotoinen olo :-D

Vietettiin sekä aatto että joulupäivä rennosti ruokaa laittaen, saunoten, syöden ja lahjoista nauttien. Oli piristävää, kun joukossa oli serkun kolmivuotias muksu, kun noita pieniä lapsia ei saa niin usein katottua. Miten ne jaksaa niin paljon innostua joulupukista? Ja kyllä sitä sitten niin jännitettiin...

Huomaa, että on ollut kivaa, kun ei kuvia taas löydykään muuta kuin kattauksesta. Oli paljon mukavampaa vain olla ja elää vaihteeksi ihan läsnä eikä linssin kautta! Kyllä siitä seurasta ja joulun ajasta nauttii paljon enemmän juttelemalla kuin kuvaamalla aikaansaannoksia.

Jos jollain on toivepostauksia, niin saapi esitellä! Mulla on piakkoin tulossa varmaan lahjapostaus, koska sain kaikkea kivaa hifisteltävää mitä haluun esitellä hihi. Ja musapostauskin on kyllä työn alla, mulla vaan on se toteutus ollu hukassa pari kuukautta, hups...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs