Alkuvuoden ostoksia

Heipat! Päätin kuvailla vähän mun viimeaikaisia ostoksia, mitä on tullut hankittua. Oon taas tuhlaillut ni pakkohan se näyttää muillekin mitä kivaa on tullut hankittua :-D Kokosin tähän viikonlopun laivareissun Tax free -ostokset sekä ne muutamat, mitä löysin Helsingissä pari viikkoa takaperin. Ja ehkä jotain löysin ihan kotoisen Turunkin liikkeissä kierrellessäni...

Oltiin tosiaan Viking Linella risteilemässä viime viikonloppu sukulaisten kesken pienellä reissulla. Olin tosiaan aika kivasti yllättynyt, kun huomasin siellä olevan Tax freen puolella pieni Victoria's Secretin hylly, sillä tosiaan oltiin Amorellalla liikenteessä. Luulin näitä myytävän vain Gracella! Innostuin tuoksuttelemaan noita ihan kunnolla ja kun en osannut päättää, niin kotiutin niitä aika urakalla :-D Mun lemppariksi on tainnut kohota tuo Secret charm. Oli muuten liikkeellä muutama muukin nainen ja hyllyllä oli oikea kuhina. Nuo on ehkä vähän ylihinnoiteltua arkikäyttöön, mutta onpahan hyväntuoksuisia rasvoja viikonloppuja sekä juhlia varten!

Ostin myös VS:ltä käsirasvaa ihan käsilaukkuun käyttötuotteeksi. Multa on puuttunut päivittäiskäyttöön mieluisa käsirasva kivalla tuoksulla, muttei ollu vielä tullut mieleistä vastaan. No nyt löytyi! Toi on vielä sen verran iso purkki, että pitäisi ainakin riittää :-D

Ja lisää rasvoja! Viking linella oli alennuksia aika mukavasti ja bongasinkin Biothermin erittäin kuivalle iholle tarkoitetun päivävoiteen puoleen hintaan. Mulla on ollut hakusessa mun kasvoille jotain tujua ja hoitavaa rasvaa, joten oli kiva tuuri löytää Biothermia alehyllystä, kun se tosiaan on vähän turhan tyyristä mun kukkarolle normaalihintaisena. Mun kasvojen iho ei tykkää oikein mistään markettikasvotuotteista, vaan on aika vaativa näin atooppisena (sekä allergisena..). Toivottavasti tää natsaa hyvin ja pääsen eroon (tai saisin edes helpotusta) mua viime aikoina vaivanneesta pakkasihottumasta sekä herkkyydestä. Vaikka kroppa ei olekaan reagoinut mitenkään, on kasvot kuitenkin olleet aika kovilla taas jälleen kerran koko talven. Ostin myös uuden kuivalle iholle tarkoitetun Lumenen pohjustusvoiteen, alennuksessa sekin, sillä edellinen mattapinnan jättävä ei ihan sopinut kuivuutensa vuoksi.
Ja kuka voisi poistua laivalta ilman tuliaisia karkkipäivää varten... Ostin pari levyä Fazerin suklaata jemmaan sekä karkkia poikaystävää varten. Löytyi myös viiniä alennuksesta, mitä päätin myös raahata mukaan Suomen puolelle.

Bik Bokissa kierrellessäni toivoin löytäväni jotain alehyllyltä, mutta tietenkin bongasin vain normaalihintaista kivaa :-D Tämä paita kiinnitti mun huomion sen erikoisen rypytyksen vuoksi ja ihastuinkin siihen heti sovittaessani! Tosi usein päädyn puseroissa löysään malliin, sillä mulle harvoin nykyisin istuu mikään ketjuliikkeiden tyköistuvista puseroista, mutta tämä oli piristävä poikkeus. Pitänee vissiin hamstrata tätä myös toisen värisenä, kun kerrankin kiva paitamalli myynnissä!

Gina Tricotissa mulle kävi myös samat, ei alerekistä löytynyt mitään. Tää pusero oli silti pakko kotiuttaa, sillä ihastuin heti sen materiaaliin. On muuten pehmeä paita arkikäyttöön!
Monkista ei löytynyt tällä kertaa oikein mitään, yleensä sieltä tuntuu löytyvän liiaksikin tavaraa. Parempi siis kukkarolle :-D Tämä flanu veti kuitenkin mun huomion sen pirteän ja tyttömäisen värin vuoksi. En ole käyttänyt flanuja varmaan pariin vuoteen, mutta nyt päätin antaa niille uuden mahdollisuuden pienen kyllästymisen jälkeen. Löysä ja överi malli ehkä, mutta ei kuitenkaan liian poikamainen mulle värinsä ansiosta!
Mangossa meni ihan pasmat sekaisin asustehyllyllä, kun niin monta ihanaa laukkua punaisella lapulla varustettuna. Meinasi iskeä ihan valinnanvaikeus! Päätin kotiuttaa tällä kertaa laukkuja kotiin kaksin kappalein, sillä näillä kummallakin oli hintaa muistaakseni joku 20e/kpl, eli ei turhan paljoa. Ostan lisäksi laukkuja sen verran harvoin, että annoin tällä kertaa itselleni siihen luvan :-D Toinen laukku on tikkikuviolla varustettu sekä hopeanvärisillä kiinnikkeillä ja toisen koristeltu kultaisilla yksityiskohdilla sekä kantohihnalla.
Nyt pitää kyllä siirtää iso osa palkasta säästötilille ja alottaa säästökuuri, ennen kuin innostun jälleen kerran alennusmyyntejä kiertelemään :-D Petollista aikaa tää tammikuu kukkarolle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs