First tattoo

Aiheutin mummolleni sydärin, kun kerroin mitä oon menossa lähipäivinä tekemään :-D
Viikko sitten olin ottamassa mun ekaa tatskaa ikinä. Mua jännitti ihan jumalattomasti ottaen huomioon että mun tapauksessa kysymyksessä oli tosi simppeli ja yksinkertainen kuvio, mutta kai se eka kerta jännittää kaikkia... Piirtelyä tuli tehtyä ehkä vartin verran ja oon päässyt aika helpolla omasta mielestäni. Vaikka mun tapauksessani oli kyse ranteesta, minkä pitäisi kuulemma sattua ihan kunnolla, mä en kokenut mitään nipistelyä kummempaa :-D Kai se on ihmisestä kiinni.

Mä oon aina ottanut aika rauhassa mun tatuointikuumeen kanssa. En näe, että mulla olisi mihinkään kiire, sillä ne tatuoinnit sit on ja tosiaan pysyy ihossa kiinni, joten miksi kiirehtimään ottamaan niitä niin vauhdilla? Tän kyseisen, minkä otin viime viikon torstaina, oon miettinyt ja harkinnut jo vuosia - idea taisi tulla joskus jopa peruskoulun puolella, ellen ihan puskaan veikkaisi. Mä tykkään ihan hirveesti!

Vaikka tällä tatskalla onkin mulle merkitystä, en näe tatuointeja minään symboleina, joiden pitäisi olla suuriakin tarinoita takanaan. Vaikka joskus mulla on ollutkin periaate, että pitäisi olla joku syy ottaa tatuointi, nykyisin mun mielestä pelkästään se, että kyseessä on hieno kuva mistä itse tykkää, riittää paremmin kuin ihan hyvin. Loppupeleissä nää on vaan koristeita iholla, että melkeen huvittaa jotkut väkisin väännetyt selitykset mitä kuulee :-D Miksi tatuoinnin pitäisi olla jokin muistutus nauttia elämästä, muistella kuollutta enoa tai kulkea kohti unelmia? Oon nähnyt niin hienoja tatuointeja, millä ei oo mitään syvällisiä tarinoita takanaan - ja että on hienoja! Merkitys on tietenkin tosi jees (mullakin on), mutta turhaan sitä yrittää etsiä väkisin jostain kuvasta, jonka haluut ihoosi leimata.

Nyt ymmärrän, kun ne sanoo, ettei ne tatuoinnit siihen yhteen jää.. No ei niin, tää kuume vaan pahenee! Oon syksystä asti pyöritellyt mielessä paria toistakin ideaa, mutta jätin tällä kertaa vain tähän yhteen ja harkitsen niitä vielä vähän lisää. Opetellaan nyt ensin olemaan tän ekan kanssa :-D  Oon lähinnä tuijotellut mun rannetta ja vastustanut halua silitellä sitä jatkuvasti haha. Suunnitelmissa olisi hankkia ainakin yks lisää ennen kesää, jotta parantuisi ennen aurinkoa ja toivottavasti hellettä.

Kuvaa tatskasta tulee sitten, kun paranee vähän nätimmäksi hihi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs