Marjapommi iltapalaksi

Tänään jaksoin taas väkertää jotakin muuta iltapalaksi kuin vain näkkileipää ja teetä. Smoothiet on loppupeleissä aika helppoja välipaloja, mutta mun tulee niitä syötyä aika harvoin jostain syystä. Varmaan, kun tuo blenderin pesu on laiskalle niin vaativaa hehhe... Oon kanssa niin untuvikko näiden nykypäivänä niin trendikkäiden smoothieiden kanssa, että vähän naurattaa tää mun peruskauraa -postaus, mutta menköön nyt!

Musta ei oo saatu tähänkään mennessä ja oon aika varma ettei saadakaan, maitorahkan ystävää. Tuntuu, että sitä syö nykyisin aivan kaikki. Musta se lähinnä maistuu vaan pahville :-D Pari päivää sitten löysin kuitenkin tän Skyr -nimisen rahkamikälie -maitotuotteen ja ihastuin heti! Voiks olla mahdollista, et on olemassa jotain oikeesti proteiinipitoista rahkantapaista, joka on oikeesti hyvää? No näköjään.

Mun smoothiessa ei sit ole sitä maitorahkaa, mutta seuraavia aineksia siihen kaapista keksin.

Oon mummoni pakastimesta saanut pusseittain suomalaisia pakastemustikoita, mitkä toimii tosi hyvin mun mielestä smoothiessa (kuten myös puurossa!). Vadelmia ei valitettavasti löydy (enää, koska söin ne jo hups..) suomalaisia, mutta onneks näitä saa suht edullisesti pakasteistakin. Marjojen sekä Skyr'n kaveriksi banaani ja mustikkakeittoa ja tuli muuten hyväää! Meni melkeen jälkkäristä kun taisi olla jonkun verran tota hedelmäsokeria yhdessä lasillisessa, mutta enhän mä tässä dieetillä ole ni mitä pienistä :-D Yllätyin kyllä itekkin miten täyteen jostain marjoista voi tulla, mutta onhan tuossa loppupeleissä aika paljon tavaraa sullottuna pieneen tilaan.

En kyllä jatkossa väkisinkään sitä maitorahkaa lisätä, jos voi nää mehut saa maistumaan näin hyvältä ilman.

Iltahetki cosmon ja hedelmäpirtelöni kera, rauhallista keskiviikkoiltaa kaikille!

PS! Kellään muulla ongelmia Photobucket'n kanssa? Nettisivu ei oo mulla pelaillut pariin päivään, alkaa turhauttaa kun kuvat ei tosiaan pääse Bloggerin kautta ladattuna oikeuksiinsa...

2 kommenttia:

  1. Voisitko sä tehä jonkun näkösen "rakkaustarinapostauksen" susta ja sun poikaystävästä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ideasta, mutten aio toteuttaa. Ensinnäkin mun kulta ei vaikuttanut kauheen kiinnostuneelta ja toiseksi, mä yritän parhaimmillani pitää mun sukulaiset, T:n ynnä muut läheiset poissa mun blogista. Tä on vaan mun blogi, enkä voi velvoittaa mun läheisiä osallistumaan siihen. Musta saa kysyä ja mun blogista niin paljon ku haluatte, mutta mun poikaystävää en voi siihen sisällyttää valitettavasti, varsinkaan vasten tän omaa tahtoa. Toivottavasti ymmärrät!

      Voin kuitenkin sen verran kertoa, ettei meidän "rakkaustarinamme" ole alkanut mitenkään epätavallisesti :-D sama koulu ja yhteisiä kavereita, siitä se sitten lähti. Kuten varmasti monella muullakin on alkaneet parisuhteet tässä iässä! Yksityiskohdat kuitenkin halutaan kumpikin pitää ihan omana tietonamme, on kivaa kun tietyt asiat pysyy ihan vain omana tietona salaisuutena :-)

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs