Mitä mun tammikuussa tapahtuu?

Keräilin vähän tammikuun tähänastisia lempparijuttuja sekä kuulumisia yhteen postaukseen. Mulla on alkuvuosi alkanut aika rennosti ja hiljakseen, turhalta stressiltä on onneksi vältytty. Mitä kuitenkin on tullut tehtyä:

1. Uusi lempparijätski
Mun uudenvuodenlupauksiin ei kuulunut herkkulakkoja, vaikka joulun jälkeen onkin onneksi paljon vähennetty :-D Mä en suklaata toivo yleensä lahjaksi, joten tää on ollut aika helppoakin haha. Kuitenkin on tullut jotain herkkua välillä syötyä ja tätä Kolmen Kaverin Jäätelöä tuli napattua mukaan ihan puhtaasta uteliaisuudesta viimeksi Prismassa käytyäni. Ei muuten yhtään hullumpaa nyt vähän maisteltuani! Onneksi sen verran tyyris litrahinta, ettei ihan joka viikko tule ostettua haha. Itse en kauheesti mm. Valion jätskeistä perusta, sillä Ben&Jerry's -jätskit sun muut lyö ne niin 6-0! Mun lempparijäätelö on varmaan vuosikausia ollut jo klassikko Cookie dough, mutta ei tääkään kaveri ollut yhtään huonompi valinta vaihtelua hakiessa.

2. Paluu arkeen
Mun vuoden alkuun kuuluu myöskin paluu opintoihin. Jos vuosi sitten mulle olisi joku kertonut mun ryhtyvän ylioppilaskirjoitusten korotuksiin, en oisi varmaan uskonut. Nyt kuitenkin alkoi opinnot taas kiinnostaa ja halusinkin korottaa mun yhteiskuntaopin arvosanaa, joka jäi suht surkeena mua kaivelemaan. Yhtä oppiainetta on vielä ihan jees lukea, kun saa keskityttyä vaan siihen yhteen asiaan kerrallaan. Ja saa vähän muutakin tekemistä arkipäiviin kuin töitä! Mun motivaatiota kasvattaa myös kaikki söpöt vihot ja kynät, joita hamstraankin aina kaksin käsin, enkä myöhemmin raaski niitä edes käyttää :-D Katsokaa nyt noitaki pöllöjä!

3. Kulta
Kullasta on tullut mulle ihan uusi lemppari korujen ja asusteiden saralla viime aikoina. En nyt sanoisi olleeni mikään hopeankaan ystävä ikinä, mutta kulta ei jotenkin ole vain napannut. Eri juttu nyt! Musta tuntuu, että bongaan jatkuvasti uusia kultaisia koruja, mitkä haluisin kotiuttaa itselleni. Itsehillintä on kuulkaa kovilla :-D Tän kultaisen siron iltalaukun kohdalla en kuitenkaan voinut sanoa ei. Musta mekko ja korot + kultaiset asusteet + punainen huulipuna = perfect!
4. Alennusmyynnit
Mä oon ollut tosi laiska kiertelemään alennusmyynneissä suht aina, joten jos kaupoissa onkin tullut kierreltyä, en ole kauaa viihtynyt alerekkien lähellä. Se ahtaus, tungos ja ihmisten määrä ei vaan natsaa mulle sitten ollenkaan. En olekaan löytänyt kaupoissa kierrellessäni paljon mitään alennuksella, kas kummaa. Nellyn sivuilta bongasin kuitenkin vaikka mitä aarteita -70%! Yhdet korkokengät palautin väärän koon vuoksi, mutta muuten löysin kaksi ihanaa mekkoa sekä kuvassa näkyvät kengät. Mekot olivat n. 15e kappale ja nämä perus bootsit 23e! Oon katsonut samantyylisiä kenkiä jo normaalihintaisena, mutta melkein toista sataa euroa maksavat tossut eivät ole oikein napanneet. Onneksi nämä tilatut olivat hyvät kooltansa.

5. Vanhojen kuvien fiilistely
Vuoden lopulla innostuin selaamaan vanhoja kuvakansioita läpi koneelta sekä kovalevyltä. Niin paljon kauniita kuvia täynnä muistoja, mitä tuskin koskaan tulee käytyä läpi digitaalisena. Päätin pistää tuumasta toimeen ja eikun Ifolorille! Tilasin valtavan määrän varsinkin vanhoja matkakuvia, sekä kävin hakemassa pari kuva-albumia Stockmannin kirjakaupasta. Näiden läpikäymiseen oon kuluttanut varmaan tunteja, mutta ai että on mukavaa katsella näitä läpi, vaikka matkakuume siinä kasvaakin.
6. Kosmetiikka
Mulle on tullut hirveä hinku kasvattaa mun tuoksukokoelmaa viimeisen kuukauden sisällä. Hajuvesiä en ole sentään vielä alkanut hamstraamaan, luoja kiitos kukkarolle. Erituoksuiset vartalorasvat ovat kuitenkin hyvä keino hankkia välillä vähän vaihtelua. Oon vuosikausia käyttänyt hajuttomia apteekin rasvoja ihan vaan turvallisuutensa vuoksi, mutta ihan kokeilun vuoksi olen kokeillut vartalolle tuoksulla varustettujakin kosteuttajia, jos vaikka iho niistä tykkäisikin. Vielä ei ole iho alkanut valittaa, eikä muuten mielikään. Tästä Victoria's Secretin Secret Charmista on tullut mun ihan ehdoton lemppari!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs