NELJÄ KUVAA

Neljä satunnaista kuvaa, miltä arki täällä osoitteessa saattaa näyttää. Mun piti tehdä päivä kuvina -postaus, ja vielä kellonaikojen kera. Tuloksesta päätellen taisin laiskistua :-D Tältä kuitenkin näytti mun tiistai pari päivää sitten!

Kiireetön aamu alkoi aamupalalla ja uudella Cosmolla, jonka nappasin hintalapun innoittamana lehtihyllystä. Appelsiinimehusta on tullut mun tänhetkinen lemppari, nam! Ruisleipää ja teetä, sillä lähtee mun päivä useimmiten käyntiin. Puuro on toinen vaihtoehto, mutta tiistaina teki mieli reissumiestä :-D
Aamupalan jälkeen kamppasin kimpsut ja kampsut, sali kutsui! Oon yrittänyt taas vähän petrata tuon urheilun kanssa, kun on ollut tää loppusyksy ja talvi vähän laiskempaa. Tammikuu tuo tullessaan aina lisää motivaatiota, mutta nyt täytyy vaan pitää peukkuja pystyssä, ettei se katoa mihinkään :-D

Koralli ja pinkki on muuten mun aika lempparivärit treenivarusteissa. Vai onko toi väri enempi oranssi? Ostin vähä aikaa sitten mun elämän ensimmäisen turkoosin treenipaidan ja nyt on ihan hämmentynyt olo. Vaihtelu tekisi vissiin vähän hyvää.
Salin jälkeen kotiin, ah ruokaa! Mulla on aina ihan mieletön nälkä salin jälkeen, onneksi kotiin ei oo mun salilta pitkä matka. Meikkiä nassuun, vaatetta päälle ja menoksi! Mulla oli pitkästä aikaa farkkuolo, joiden kaveriksi päätyi tänhetkisiä luottovaatteita. Ei tuonne loskasäähän halua lähteä ilman kunnollista huivia ja pipoa!
Treffailtiin kaverin kanssa kaakaon ja frappen merkeissä, nam! Käytiin samalla nostamassa meidän leffaliput 50 Shades of Greyn ensi-iltaa varten! Ystävänpäivä, tyttöporukka, leffaan ja jälkeen drinksuille, ei muuten kuulosta yhtään huonolta! Odotan näiden lisäksi myös ihan uteliaana, onko siitä leffasta miksikään. Kirjat ei vaikuttaneet, joten on kovat paineet leffalla hah!

Mites on, tykkäisittekö tällaisista lifestyle -tyyppisistä postauksista useamminkin? Voin ens kerralla yrittääkin vähän kovemmin :-D

4 kommenttia:

  1. Ainakin minä tykkään tälläsistä postauksista(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti sulle, tosi kiva kuulla! :)

      Poista
  2. Sait uuden lukijan, sun blogis vaikuttaa tosi kivalta ja aidolta! :-)
    Leffa oli kyllä kieltämättä hyvä, mutta mun makuun siinä oli ihan liikaa seksikohtauksia, niitä kun tuppas tulla yhdessä vaiheessa joka väliin! Toikin on kyllä kuitenkin ihan mielipidekysymys, jotkut tykkää jotkut ei. Muuten kyllä näytän peukkua kyseiselle leffalle! :-)

    http://mylifeassuski.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Susanna! Kiva kuulla, että tykkäsit :-) Ja jep, siitä leffasta on varmasti monenlaista mieltä :-D

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs