Kuulumisia pitkästä aikaa!

Heippa hei kaikki ihanat! 

Otin itseäni niskasta kiinni ja kirjauduin sisään bloggeriin, viime kerrasta ties kuinka monta viikkoa aikaa. Lomailin vähän puolihuomaamatta blogielämästä, kun on ollut kaikkea muuta. Tää talvi on tuntunut musta aivan naurettavan pitkältä ja mulla iskikin pieni motivaatiopula koko blogiasiaan (ja muutamaan muuhunkin), joten helmikuun otinkin sitten vähän iisimmin.

Oon viimeisien viikkojen aikana ehtinyt lukea (tai ainakin teeskennellyt tehokkaasti lukevani..) ylppärireaalin korotuksiin, katsonut ihan liikaa lempparisarjojani, urheillut (no satunnaisesti), innostunut taas lukemisesta ja vieraillut useasti mummini luona ruokapatojen äärellä. Oon ottanut suurimman osan ajasta ihan totaalisen rennosti, mikä on tullutkin niin tarpeeseen. Syksy oli mulle aika stressaavaa aikaa (vaikka suurimmaksi osakseen toi mukanaan myös tosi ihania juttuja!), joten pieni breikki teki ihan hyvää :-D Meni ihan lomasta. Blogipaussi oli myös pientä terapiaa, mulla kun on tapana ottaa tällaisista asioista turhia suorituspaineita. Jos nyt kokeiltaisiin, miten lähtee taas käyntiin!

Nyt oon kertaillut perjantain yhteiskuntaoppia ja odottelenkin innolla jo pääsykokeita - alkaa pikkuhiljaa tässä välivuoden aikana kertyä opiskelumotia!

Sunnuntaina oli mun kullan ja mun 2-vuotispäivä. Juhlistettiin sitä pienellä kuohuvalla, leffaillalla ja ulkona syömisellä! Kerran vuodessa ansaitaan pientä hemmoittelua, eiks niin?

2 kommenttia:

  1. Tsempit opiskeluun! Mihin oot hakemassa yhteishaussa? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! :) oikis on alkanut kiinnostaa aika paljon, saa nähdä miten sellanen luku-urakka maistuu :D

      Poista

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs