Berliini 2015

MÄ LÄHDEN BERLIINIIN! 
Kuvat We♥it

Me lähdetään kesäkuun lopussa kaupunkilomalle Saksan Berliiniin enkä mä pysy kyllä millään pöksyissäni! Reissu on ollut tiedossa jo alkuvuodesta, mutta asia alkaa pikkuhiljaa konkretisoitua mulle - mä pääsen pitkästä aikaan reissuun! Mennään perheen naisten kesken reissuun eli seura on ainakin kohdillaan. Oon kuullut saksasta mun kavereilta pelkkää plussaa ja ihanaa päästä kokemaan se itsekin. Kuulemma kosmetiikka on paikan päällä kovinkin edullista, joten pääsen siis elementtiini...

Löytyykö mun lukijoilta jotain must see -paikkoja tai muita vinkattavaa Berliinistä? Mm. Budjetti on ainakin meikäläisellä rajallinen, joten edullisimmat shoppailuvinkit ovat varsinkin tervetulleita :-D Suunnitelmiin mahtuu varmasti vielä jotain ohjelmaa, joten kuulisin mielelläni vinkkejä :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs