Kevään ostoksia

Olen aika mukavasti saanut pidettyä ostoslakkoani tämän vuoden puolella. Muutamia juttuja olen tosin kotiuttanut, lähinnä tarpeen ja alennuksen siivittäminä :-D Kutsukaa heikoksi, mutta oon silti aika ylpeä, etten melkein neljään kuukauteen ole shoppaillut paljon ollenkaan.

Tän kevään yks lempijutuista on ollut uudet Converset, ylläripylläri! Conssit on mun yhdet lempikengät ollu jo vuosia, varmaan ainut asia mikä säilynyt yläasteen alusta vaatekaapissa... Valkoiset on mun mielestä raikkain ja ajattomin valinta, vaikka näiden pysyminen valkoisina onkin aika työn takana :-D Varreton malli ja paljaat nilkat - varma kevään merkki!
Bongailin muutama viikko sitten Essien ihania lakkoja alennuksesta, enkä voinut olla ostamatta paria pastellisävyä! Oon hiukan yrittänyt petrata kynsienhuollon parissa ja mikäs siinä piristäisi, kuin uudet kauniit lakat? Essien tuotteet on mun mielestä olleet vähän yliarvostettuja ja tyyriitä, mutta alennuksen kanssa nämä kelpasi ostaa :-) värilakkojen kaveriksi kotiutin myös kynsiöljyn, joka on ihan must-tuote! Pitää kynsinauhat siistinä ja huollettuina.

Kevään alennusmyynneiltä bongailin jo ajat sitten Sportamorelta Niken treenikamoja. Niken urheiluvaatteet on mun ehdottomia lemppareita ja varsinkin nää urheilurintsikat on tosi mukavat! Niken hinnat tosin kirpaisee aika kurjasti, joten ostan näitä vaan yleensä kunnon alennusprosentilla. Treeni-intoa on muutenkin koko maaliskuun kipeilyn jälkeen löytynyt aika mukavasti, joten pidetään näillä sitä yllä :-D

Mainonnan uhrina otin ja tilasin nämä paljon mielipiteitä jakavat Freddien peppuhousut. Lähinnä turhauduttuani ketjuliikkeiden kangashousuihin sekä -farkkuihin, (sekä mun vaatekaapin housuttomuuteen..) päätin antaa näillekin mahdollisuuden. Mua lähinnä epäilytti näiden - sanotaanko suoraan - vähän kurja maine. Ja tottahan on, että nää erottaa aika helposti muista pöksyistä. Kokeilun jälkeen kuitenkin tykästyin näihin tosi paljon, lähinnä näiden hyvän istuvuuden ja mukavuuden ansiosta. Ja hei, en ole edes ymmärtänyt näiden pilkkaamista. Kaikkihan me halutaan istuvia ja imartelevia vaatteita, kuka muka haluaisi edes käyttää housuja, jotka eivät istuisi? :-D Pylly näyttää hyvältä, miksipä siis ei? Mulla on mun vartalomallin ansiosta vaikea löytää istuvia housuja - ihan mistä mallista ja kaupasta tahansa - joten aion käyttää näitä harvinaisuuksia, joiden kanssa mulla ei löydy ongelmia. Jes me so happy! Vielä kun löytäisi paitapuseron napituksilla, joka mahtuu päälle näiden rintojen ja olkapäiden kanssa, niin olisin jo vaikuttunut :-D

Nyt aion jatkaa mun ostoslakkoa kesäkuun loppuun saakka (enemmän tai vähemmän menestyksekkäästi), sillä kesä-heinäkuun vaihtuessa tehdään perhereissu Berliinin! Oon niin innoissani, että oksat pois!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs