Meikkien säilytyksestä

Heippa kaikki! 

Mulla on ollut viime kuukausien aikana vaikeuksia mun meikkien kanssa. Mistään ei ole löytynyt tarpeeksi suurta ja käytännöllistä pussia meikinsäilytykseen. Yhdestä vanhasta pussista menikin jo vetskari rikki :-D Mun ongelma kuitenkin ratkesi, kun luin Iidan blogista seuraavasta "rasiasta"! Pistetään siis ilo kiertämään :-D
Ikeasta löytyy kyseinen laatikkojärjestelmä ja en voisi olla onnellisempi. Mun miltei koko meikkiomaisuus mahtuu yhteen paikkaan ja vielä siististi. Yksikään sivellin ei mene ryttyyn tai huulipuna unohdu pussin pohjalle. Kaikki jutut on näkösällä ja helposti saatavilla samalla kun meikkaa, eikä tilaa joudu varaamaan koko pöydän täydeltä, kuten mulle välillä käy haha. Koko boksilla oli hintaa vaivaiset 15 euroa ja mun pöydällä ikkunan äärellä se nyt möllöttää.
Inhoan meikkipusseja, sillä niitä penkoessa sotkeutuu kankaat ja purkit, eikä sieltä yleensä koskaan edes löydä mitä haluaa. Sen lisäksi, että tää boksi on käytännöllinen, se on myös nätti ja yksinkertainen. Täydellinen paketti siis, eikä paljoa lompakkoa verota.
Tästä postauksesta ehti tulla pieni mainospuhe pienelle ikeatavaralle :-D Mutta minkäs teet, kun innostuu täysillä (ja pienestä). On tätä likkaa helppo näköjään ilahduttaa haha!

Vaikka uusi meikkipussi "to go" onkin edelleen hankintalistalla, on meikätytön tarve meikkisäilytykselle ainakin tällä hetkellä täytetty. Mitä te tykkäätte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs