New makeup products

Moikka kaikki ihanat! 

Viimeisen puolen vuoden aikana on tullut satsattua ja ostettua kaikkea kivaa meikkipussiin. Oon ollut aikaisemmin aika laiskanpuoleinen meikkaaja, mutta viimeaikainen contour & highlight -trendi sai mut kiinnostumaan naamanmaalailusta vähän enemmän :-) Pikkuhiljaa on tullut uusittua meikkipussia ja päätin esitellä kaikki viime kuukausien uudet hankinnat yhden postauksen alla!
Oon valehtelematta viimeksi ostanut uusia siveltimiä vuosia sitten. Viime aikoina, kun aloin kiinnostumaan meikkaamisesta vähän enemmän, alkoi pikkuhiljaa ärsyttää pakkausten huonot sudit ja päätinkin pistää ihan villiksi ja uusia koko varaston! Oli jo aikakin, sillä vanhoja ei olisi kehdannut paljoa esitellä :-D

1. H&M:stä löytyi Prerium Quality -lapulla varustettu puuterisivellin, jonka päätin kotiuttaa kokeiluun. Jos vaikka henkkamaukan uusi Beauty -osasto olisi hehkutuksen arvoinen! Loput siveltimistä ostin kerralla 2. Ecotools'lta, sillä merkki myi kätevästi setteinä juuri sitä, mitä etsinkin. Omistan ennalta jo merkin meikkivoidesiveltimen, joten tiesin ennestään merkin olevan aika nappivalinta. Nyt multa löytyy poskipunasivellintä, peitevoidesivellintä, luomivärisivellintä... On tää likka aika onnellinen!
Uuden Max Factorin vakiomeikkivoiteen tilalle päätin ottaa riskin ja kokeilla jotain uutta. Myyjä sai suositeltua mulle kuvan 3. IsaDoran meikkivoidetta, jota olen vasta tosin kerran ehtinyt kokeilemaan. Vaikuttaa hyvältä! Saa nähdä, palaanko takaisin entiseen vai en :-D

Oon viimeisen vuoden aikana löytänyt meikinpohjustusvoiteet. Ennen en tajunnut niiden ideaa, mutta onneksi on tullut kokeiltua! Pysyy ja levittyy tuo meikkipohja ihan erilailla, kun on primerit alla :-D Tähän asti on tullut vain kokeiltua parin merkin puteleita, mutta nyt kotiutin kuvan 4. Kicks'in pohjustusvoiteen. Oon lukenut kyseisestä purkista paljon kehuja ja Kicksin omia tuotteita kehutaan muutenkin hinta-laatusuhteeltaan, joten mulla oli suuret odotukset tähän. Tähän asti on täyttänyt kaikki kriteerit eikä mulla ole tästä mitään huonoa sanottavaa.
Itse olen käyttänyt jo kauemminkin läpinäkyviä tai värittömiä puutereita. Ensinnäkin, käytän sitä vain meikin kiinnittämiseen ja toiseksi, pienempi vaiva sävyä katsoessa kaupassa :-D Tämä 5. Kicks'in väritön kivipuuteri on hoitanut hommansa kuten pitää. Itse suosittelen vahvasti värittömiä puutereita, sillä silloin ei voi vahingossakaan valita eriväristä/sävyistä meikkivoidetta ja puuteria.
En ole koskaan ollut mikään erityisemmin iso poskipunien suurkuluttaja, mutta en olekaan aikaisemmin keksinyt pientä hohdetta sisältäviä poskipunia. Miksei kukaan ole kertonut näistä mulle! Poskipunissa saakin kuulemma olla pientä kiiltoa mukana, jotta se toisi kasvoille värin lisäksi vähän valoa poskipäille. Kirkastaa kokonaisilmettä niin kauniisti. Ensimmäisen 6. Kicks'n poskipunaan ihastuin jo Iidan blogista sen bongattuani. Sävy Fashionista tuo kaunista väriä poskille. Toisen 7. Elf'n poskipunaan (tai highlighteriin) tutustuin kaverini sitä suositeltua ja on muuten ihana!

Voisin kehua näitä kumpaakin vaikka kuinka paljon maasta taivaisiin, eikä ole mainospuheita :-D Voi olla myös, että nää hohdeposkipunat on vieneet viime aikoina mun sydämen, kuka tietää!
Pretty.fi on mulle uusi tuttavuus ja kaverin suosittelemana eksyin selailemaan kyseisen nettipuljun tuotevalikoimaa. Kuvan 8. Contour -paletti oli sen verran hyvään hintaan, että innostuin minäkin kokeilemaan. Itse olen aika käsi vielä näissä varjostuksissa, joten on ehkä parempi aloittaa vähän halvemmasta päästä ennen sitä Anastasia:n 80e palettia... :-D En oikeastaan tiedä, kuinka kovalle käytölle tää koskaan tulee, mutta hinta ei paljoa kirpaissut, joten pistetään kokeiluun! Väreistä en osaa sanoa kyllä yhtään, onko mulle sopivia... Harmitti vähän jälkikäteen toi poskipunien määrä, kun mä oisin halunnut sitä Contouria :-D
Oon viime aikoina ihastunut MAC:n meikkeihin ja varsinkin huulipunatarjontaan. Vaikka en ihan kaikkea olekaan raaskinut kyseiseltä merkiltä ostaa, on pari huulipunaa tullut kotiutettua omaankin meikkipussiin. Kuivuuteen taipuvien huulieni takia myyjä suositteli minulle ekan kuvan 9. huulien pohjustusvoidetta. Sen ansiosta kuivatkin mattapunat levittyvät kauniisti eivätkä lähde rapisemaan huulilta käytön aikana pois. Aivan pakkotuote mulle, joka rakastaa huulipunia!

Ja pakkohan se munkin oli kotiuttaa viimeinkin koko MAC:n huulipunien klassikko - eli itse 10. Ruby woo -huulipuna! Tää on kuulkaa niin kaunis, että itkettää. Klassikkomattapuna, joka sopii mihin vain ja milloin vain!

Tällaisia ihanuuksia on mun meikkipussi tavoittanut viime kuukausina. Mun ehdottomat lempparit on varmaankin Kicks'n Fashionista -poskipuna sekä MAC:n huulipuna. Mitkä oli teidän lempparit? :-)

Meitsi lähtee nyt nauttimaan vapaasta keskiviikkoillasta kynttilöiden keskelle teekupposen kanssa ja How I Met Your Mother -maratonia katsellessa. Ihanaa syysiltaa kaikille 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs