Sunday chill

Kuten ehkä osa on huomannutkin, olen viimeiset pari päivää ahertanut blogini ulkoasun kanssa. Viikonlopun alussa koko sivusto näytti aika kaamealta ja olikin pientä hommaa sen muokkailun kanssa, meinasi miltei hermot mennä :-D Tavoitteissa oli saada tästä vähän erilaisempi, enemmän oman näköinen. Olen aika surkea koodailussa (lue: en ymmärrä siitä yhtään mitään) mutta poikaystävän ja netistä löydettyjen ohjeiden avulla sain muutamassa päivässä homman käyntiin! Nyt alkaa miellyttää silmää vähän enemmän ja muutamaa pientä yksityiskohtaa lukuunottamatta alkaa olla valmista. Mobiiliversio tästä on kylläkin edelleen aivan kaamea ja yritän vielä selvitellä miten sen saisin toimimaan, joten toivottavasti luette tätä ihan koneelta :-D

Bloggausmotivaatio ainakin kasvoi hurjasti tän kautta, kun blogi näyttää täysin omalta! Omaa silmääni miellyttää, mutta mites tämä toimii mun lukijoiden mielestä?
Siirrytään kuitenkin ulkoasusta muihin asioihin! Koneella ahkerasti istumisen lisäksi olen myös työviikon jälkeen ehtinyt nauttia parista vapaapäivästä. Oon ollut viime viikkoina aika stressaantunut ja huolissani mm. kouluhakuihin liittyvistä jutuista sekä muuttuvista työasioista. Nyt kuitenkin kaikki palaset alkavat pikku hiljaa loksahdella paikoilleen ja elämä alkaa hymyillä vähän leveämmin :-)

Olenkin viime päivät ihmetellyt, että miten nopeasti elämä voikaan vaihtaa suuntaa. Lokakuun alussa mun tulevaisuudensuunnitelmat olivat vielä aivan auki ja nyt mua saattaa odotella jo koulunpenkkikin tammikuussa! Hyvät uutiset ja hoidetut menot piristää kummasti. Sen lisäksi pari rennompaa päivää takana tekee kyllä ihmeitä ja nyt onkin paljon motivaatiota uutta viikkoa ja rientoja varten.
Tänään sunnuntaina olen siis pääasiassa nauttinut vaan olostani, rentoutunut ja valmistautunut alkavaa työviikkoa varten. Sunnuntaissa on aina jotakin niin tunnelmallista, viikon lepopäivä ja seuraavan viikon alun tuntua. Päivä hurahti ohi nopeasti pitkään nukkumisen, kävelylenkin ja kuvien mukaisesti värittämisen merkeissä. Joku muu koukussa muuten värittämiseen? Itse oon ollut aika fiiliksissä tästä!

Nyt tällaisen pikakuulumispostauksen jälkeen aion paeta pimeää iltaa peiton alle kynttilöiden valoon jatkamaan kesken jäänyttä Sinkkuelämää -maratonia, johon olen kumma kyllä jälleen koukuttanut itseni. Miten voikaan olla, että jotkut sarjat vaan jaksaa katsoa moneen kertaan läpi?

Ihanaa, rentouttavaa ja rauhallista sunnuntai-iltaa kaikille sinne ruudun toiselle puolelle 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs