Uudet tuulet

Morjens kaikille ja hyvää sunnuntaita!  

Tulin nopeasti päivittelemään blogia ja kertomaan kuulumisia, kun jaksoin pitkästä aikaa avata koneen. Mulla on ollut koko tammikuu yhtä hullunmyllyä, tuntuu olevan jatkuvasti kiire johonkin! Nyt mulla oli pitkästä aikaa vapaapäivä ja olenkin koittanut ottaa siitä ilo irti. Hirveästi ei ole vapaahetkinä tehnyt mieli istuskella koneella, kun ne ovat nykyään mulle niin harvinaista herkkua.
Kuten viime vuoden puolella mainitsinkin, mua kutsui koulunpenkki takaisin tämän vuoden alusta pienen tauon jälkeen. Mulla ehti välivuosia kertyä puolisentoista ja tuli niin todettua, ettei se ollut mulle. Oon nauttinut ihan mielettömästi koulusta ja sitä on oppinut jollain tavoin arvostamaan, kun nuo välivuodet ei olleet mulle oikeen mitään herkkua.

Kuitenkin siihen työssäkäyntiin ja opiskelemattomuuteen ehti todella nopeasti tottua ja nyt kun koulua on aika lailla kolme viikkoa takana, voi todeta sen olleen aikamoista sopeutumista uusiin aikatauluihin. Mulla on joka päivä pakollisia oppitunteja aamukahdeksasta iltapäiväneljään saakka, joten voin sanoa istumalihasten olevan koetuksella! Koska tää koulu kestää vain vajaat pari vuotta ylioppilaspohjaisena tutkintona, se on tosiaankin tiivistetty aikamoiseen pakettiin :-D Ei pitäisi käydä aika tylsäksi.
Kaiken tämän uuden koulutohinan takia ja samalla töissä satunnaisesti käyneenä, oon ollut aika uuvuksissa, vaikka olo onkin onnellisempi kuin aikoihin. Paljoa en ole blogille jaksanut uhrata ajatuksia, mutta kai te nyt ymmärrätte :-) Vaatii pientä totuttelua tällaiseen rytmiin, ennen kuin saa myös tästä touhusta pikkuhiljaa kiinni. Ja valoisa aika riittää koulupäivien jälkeenkin.

Kuten kirjoista näkyy, Sosiaali -ja terveysalalle päädyin. Jos kaikki menee kuten pitäisi, olen valmistunut hammashoitajaksi vajaan kahden vuoden kuluttua! Ehkä mustakin saadaan vielä jonain päivänä se suuhygienisti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright © 2015 · Designed by Pish and Posh Designs